Hae
JohanOnFitness

Hyvinvoinnin Bucket List

Oon työstänyt omaa tulevaa kirjaani koko kesän ja syksyn. Vielä on paljon, todella paljon töitä edessä. Kirjaa tehdessäni olen päässyt miettimään hyvinvointia monelta eri kantilta ja pohtimaan asioita enemmän, kuin koskaan ennen. Vau mikä matka jo tähän asti. Pieni stressi kirjasta on kieltämättä päällä, mutta positiivisin mielin eteenpäin. Tämä on kumminkin itselle ainutlaatuinen tilaisuus.

Tästä inspiroituneena halusin jakaa teille oman Hyvinvoinnin Bucket Listin eli listan mitä asioita haluan nyt syksyn aikana tehdä oman hyvinvointini eteen.

Hyvinvoinnin Bucket List

Meditaatio

Nyt en tarkoita meditaatiota, johon menee se 30 min joka ikinen päivä. Meditointia voi tehdä oikeastaan missä vain. Tämän opin ihan vasta. Eli haluan ruveta meditoimaan esim. työmatkalla, kun tulen töistä kotiin. Näin saan ajatukset pois töistä, nollattua sen osion päivästä ja pystyn paremmin olemaan läsnä perheelleni.

Tätä testasin jo eilen. Toimi paremmin kuin hyvin.

Kevyt liikunta

Tästä olen puhunut jo pitkään. Haluan nauttia raittiista ilmasta, tehdä kevyttä hikiliikuntaa ihan vain oman terveyteni (fyysisen ja henkisen) takia. Tämän ei missään nimessä tarvitse olla hampaat irvessä painamista, vaan enemmänkin päin vastaista.

5 väriä lautasella

Tämä on niin perusasia, kuin olla ja voi. En ole tätä noudattanut pitkään aikaan, mutta tähän haluan nyt palata. Nyt lisätään siis väriä lautaselle. Aterioissani tulisi olla lisää väriä eli kasviksia, kasviksia ja kasviksia.

Äänikirjat

Olen todennut, ettei mulla tällä hetkellä ole vain aikaa lukea, vaikka kovasti tahtoisin. Mulle suositeltiin äänikirjoja, joten haluan kyllä testata tätä. Mulla on pitkä lista kirjoja, joita haluaisin saada luettua.

Venyttely

Venyttelin ihan säännöllisesti äitiyslomalla, mutta sekin on nyt vain jäänyt. Viime viikolla venyttelin kotona muutamana päivänä ja ai että teki hyvää. Pakko aloittaa uudelleen sama rutiini. Tuntuu, että sitä on jotenkin ihan kamalassa kasassa. Mulla on viime aikoina ollut vielä todella kipeä niska ja hartiat. Välillä on ihan huimausta. Onneksi mies hieroo aina välillä, että saa edes vähän helpotusta.

Tässä on mun loppusyksyn hyvinvoinnin bucket list. Mitä sulla ois omalla listalla?

Lue myös: Kollega ei kilpailija

Klikkaa ja Seuraa instagramissa. 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *