Hae
JohanOnFitness
Kaupallinen yhteistyö

Miten Kävi Keskivartalon Kuntoutuksen

Kaupallinen yhteistyö: Nordic Fit Mama

Noin kuukausi siten kirjoittelin, että osallistun kurssille, jonka tarkoituksena on auttaa palautumaan raskaudesta ja synnytyksestä. Nyt kurssi on takana ja halusin jakaa teille omat kokemukseni.

Kyseessä oli siis viisi viikkoa kestävä Nordic Fit Maman Kuntouta keskivartalo -äitikurssi, jossa joka päivä tuli kyseisen päivän tehtävä/tehtävät. Jokaiselle viikolle oli oma kattoteema, joita oli Lantionpohjan lihasten testaus ja tunnistaminen, Vatsalihasten erkaantuman testaus ja syvien vatsalihasten harjoitteita, Keskivartalo, liikkuvuus ja oma laatuaika, Liikkuvuus, kaunis ryhti ja armollisuus itseä sekä elämäntilannetta kohtaan sekä Keskivartalon vahvistus ja koko kehon treeni osaksi arkea

Kurssin tärkeimmät tavoitteet olivat mm. Oppia tunnistamaan lantionpohja lihakset ja syvät vatsalihakset, parantaa tukea keskivartaloon, saada keskivartalon harjoitukset osaksi omaa arkea ja edesauttaa erkauman parantumista.

Koin itse, että kurssi oli minulle juuri hyvä tähän elämäntilanteeseen. Theo on vasta 3 kuukautta ja sen hoitaminen ja arkijutut vie vaan yllättävän paljon aikaa, joten en olisi pystynyt tekemään joka päivä pitkiä harjoituksia. Tämän kurssin harjoitukset kestivät aina 5-10 minuuttia, joten pystyin ne todella helposti tekemään.

Tehtäviin oli myös helppo palata muinakin päivinä, koska verkkoympäristö oli niin yksinkertainen ja kaikki tehtävät säilyi siellä koko kurssin ajan. Jotkut tehtävät tein mm. salitreenin yhteydessä, joka oli mulle sitä ”omaa aikaa”.

Kurssilla oli myös hyvä liikkuvuusharjoitus, jonka otin mukaan mun jokapäiväiseen venyttelyhetkeen sekä mun omaan lämmittelyyn, jonka teen ennen salia.

Kurssin aikana sain takaisin syvien vatsalihasten kontrollin. En tietenkään täydellisesti, mutta hyvin kumminkin. Ennen kurssia en jotenkin saanut aktivoitua syviä vatsalihaksia. Kurssin aikana uskalsin treenata salilla hieman kovemmin jo, koska sain sen tuntuman lantionpohja lihaksiin sekä syviin vatsalihaksiin. Tämän ansiosta salilla liikkeet tuntuivat hyvin hallituilta.

Suosittelen tätä kurssia kyllä lämpimästi.

Jos itselläsi on raskaus takana niin lähde ihmeessä mukaan tälle kurssille. Seuraava Kuntouta keskivartalo – Äitkurssi alkaa 19.3. ja se maksaa nyt 69€ (ovh. 99€). Lisätietoja kurssista täällä.

Itse tulen nyt osallistumaan myös Treeni, ravinto ja hyvinvointi – Äitikurssille. Tällä kurssilla paneudutaan juuriki noihin kolmeen pääteemaan. Kurssin yhtenä tavoitteena on saada kovemmatkin treenit osaksi arkea, jos ihminen sitä toivoo ja terveelliset ruokavaliot osaksi koko loppuelämää.

Tottakai itse omalla kokemuksella tiedän miten ruokavalion saisi kuntoon ja miten treenataan ja kovaa, mutta nyt kun synnytyksestä on niin vähän aikaa ja imetän, niin haluan tehdä tämän ammattilaisen avulla. Odotan innolla jo tätä kurssia!

Jos haluat osallistua mun kanssa tälle kurssille niin tämän hinta on nyt 69€ (ovh. 89€). Pääset tutustumaan tähän kurssiin tästä.

Kirjoittele kyllä taas kurssin edetessä omia fiiliksiä. Toivon, että ainakin nyt saisin ruokavalion suhteen itseäni niskasta kiinni. 🙂

Tässä vielä koottuna nämä kurssit:

 

 

2 kommenttia

  1. Nonna kirjoitti:

    Hei, miten tuon 59€:n hinnan saa kun linkkiä klikatessa tulee 69€? 🙂

    • johannavaris kirjoitti:

      Moikka! Kysyin tuota ja olin saanut vahingossa väärän hinnan. :/ Pahoittelen kovasti! Eli oikea hinta on molemmissa se 69e. Toivottavasti osallistut silti. <3

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *