Hae
JohanOnFitness

Yli Viikon Meal Prep

Olen todella laiska tekemään ruokaa, jonka takia teen aina kerralla valmiiksi tyyliin 8-10 päivän lounaat ja päivälliset. 😀

Tietyt ruuat aina rupeaa välillä tökkimään, joten tällä kertaa tein mm. seuraavia ruokia.

Lounaaksi tein makaronilaatikkoa gluteenittomasta makaronista ja jauhelihasta. Tein kerralla 800 g jauhelihaa ja 280 g makaronia (raakapainot). Keitin makaronit ja paistoin jauhelihat, jonka jälkeen laitoin ne vuokaan. Päälle laitoin rasvatontamaitoa sekoitettuna kananmunaan. Uunissa pidin noin 15 min. Jaoin aterian 8 osaan ja vola! Siinä oli 8 päivän lounaat valmiina.

Päivälliseksi paistoin myös 800 g jauhelihaa. Jauhelihaan sekoitin tomaattimurskaa, yrttejä ja maustoin sen vielä chilillä ja paprikamausteella.  Tähän keitin tummaa riisiä 400 g. Kun molemmat oli valmiita, niin annostelin taas ruuat rasioihin. Tästäkin satsista tuli 8 päivän päivälliset valmiiksi.

Käyn päivittäin erikseen salaattibaarista hakemassa päivän salaatit kumpanakin ateriaan. Todella helppoa ja nopeeta! 🙂

Nyt ei tarvitse sitten taas yli viikkoon miettiä mitä syö. 🙂

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *