Hae
JohanOnFitness

Treenijakoni

Olen itse tehnyt itselleni  treeniohjelman, joka pitää sisällään kuusi eri saliohjelmaa. Teen salitreenejä 4-5 viikossa. Eli jokainen viikko on hieman erilainen treenien suhteen, koska ohjelmia on kuusi. Tämä tuo kivaa vaihtelua treeneihin.

Mulla treenit on jaoteltu seuraavasti:

  1. Takareidet + pakarat
  2. Olkapäät + ojentajat
  3. Jalat volyymina
  4. Selkä, Hauis + rinta
  5. Jalat
  6. Yläkroppa volyymina

Perustreeneissä mulla on aina kaksi pääliikettä ja kaksi erilaista supersarjaa. Pääliikkeissä toistot ovat n. 8-12 luokkaa. Supersarjoissa toistot ovat 12-15 sekä 15-20.

Volyymipäivinä teen kiertoharjoittelua, supersarjaa pitkillä toistoilla ja lyhyillä palautusajoilla. Näissä treeneissä hiki kyllä lentää!

Treeneissä mulla ei ole mitään ihmeellisiä kikkailuliikkeitä, vaan jokainen ohjelma koostuu hyvinkin perusliikkeistä. Perustreeneissä mulla menee aikaa sellainen 60 min +fysioterapialiikkeet treenin alkuun ja loppuun.

Volyymipäivinä treenit on tehty noin. 40 minuutissa +fysioterapialiikkeet treenin alkuun ja loppuun.

Itse olen kyllä nauttinut näistä treeneistä ja paikatkin on tullut kipeäksi. 🙂

 

IMG_5673

Eilen pääsin taas takaisin treenien pariin. Kävin treenaamassa Fitness24Sevenillä Punavuoressa. Treeni kulki loistavasti ja fiilis oli ihan katossa koko treenin ajan!

2 kommenttia

  1. Jaana kirjoitti:

    Moi! Hei haluaisitko avata vähän tarkemmin noita sun treenejä? Ainakin minkälaisilla liikkeillä teet noi volyymitreenit ym, ja kyl kiinnostaa muutkin treenit, että mit likkkeitä 🙂 Kiva seurailla sun dieettijuttuja!
    Tsemppiä dieettin 🙂

    • johannavaris kirjoitti:

      Moikka! Kiitos kommentista. Joo voin hyvin laitella mun kokonaisia treenejä tänne, jos ne kiinnostaa. 🙂 Kiitos paljon! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *