Hae
JohanOnFitness

Tiistain Ruokavalio

Lupasin teille laittaa enemmän tietoa, että mitä dieetillä syön. Ajattelin tehdä sen näin ruokapäiväkirjan muodossa.

Tässä siis lista tiistaina syömistäni ruuista.

Aamupala:

Smoothie + kahvi

Smoothiessa oli: banaania, mustikoita, mansikoita, skyrriä, maca-jauhetta, glutamiinia, inkivääriä, mehukeittoa.

Tätä join 1,5 lasillista.

Lounas:

Jauhelihaa, vihersalaattia, riisikakkuja, cashew-pähkinöitä ja rasvatonta fetaa.

Välipala:

Tonnikalaa ja vihersalaattia sekä cashew-pähkinöitä

Päivällinen:

Jauhelihaa, tummaa spagettia, vihersalaattia ja rasvatonta fetaa.

Iltapala:

Munakas jossa oli 1 kokonainen kananmuna ja 3 valkuaista, mehukeittoa ja oliiviöljyä.

Kaikki annokset on hyvän kokoisia ja nyt kroppa alkaa taas tottumaan näihin. Ruuat alkaa myös maistua hyvältä! 🙂 Voin tehdä myös erikseen päivityksen jossain vaiheessa, jossa on koko dieettiruokavalion makrojakaumat aterioittain ja kalorit.

xoxo

IMG_5630

 

 

 

 

2 kommenttia

  1. KaisaV kirjoitti:

    Hei, ruokavalion makrot ja n. kalorit kiinnostaisivat myös omana postauksena! 🙂
    Minkä merkkistä rasvatonta fetaa käytät? Vielä ei ole osunut kohdalle kovin maukasta versiota, mutta juusto toisikin kivan proteiinipitoisen lisän aterioihin.

    • johannavaris kirjoitti:

      Moikka! Kiitos kommentista! Joo makrot laitoinkin tuossa jo liveksi. 🙂 Käytän apetinan melkein rasvatonta. 🙂 Se on ihan hyvää. 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *