Hae
JohanOnFitness

JohanOnTreenit F. Eve Heikkinen

JohanOnTreenit* / Jakso 2

Ohessa on JohanOnTreenit-sarjan toinen jakso.

Sarjan toisessa jaksossa vieraanani oli Eve Heikkinen. Eve on nuori Bikini Fitness -kilpailija, joka kisasi viime vuonna mm. keväällä ja syksyllä sekä pääsi kisaamaan myös ihan Meksikoon junioreiden MM-kisoihin asti. Fysiikka ja asenne on tällä neidillä kyllä kohdallaan. Eve tähtää tällä hetkellä syksyn kisoihin ja hän olikin todella kovassa kunnossa! Ihan mieletön mimmi niin sisältä kuin ulkoa! Oli kyllä mahtava tutustua häneen! <3

DSC01169

Nämä muuten otetaan aina yhdellä otolla, joten mulla ainakin sanat sekoilee ja ajatus katkee, joten antakaa anteeksi. 😀 En ole ammattilainen. 😀

Even kanssa päästiin treenaamaan pakarat ja sain hyviä vinkkejä taas kerran omaan treenaamiseen. Kyseessä oli pikapakaratreeni. Aikaa ei mennyt paljon, mutta tän treenin jälkeen en pystynyt istumaan normaalisti kolmeen päivään. Treeni oli sen verran erilaista mihin itse olen tottunut, joten kyll hapotti!

Aloitettiin muutamalla lämmittelyliikkeellä.

Lämmittelyn jälkeen otettiin käsipainot ja tehtiin askelkävelyä 20 askelta. Kolme kierrosta mentiin ja joka kierroksella nostettiin painoja.

Tämän jälkeen tehtiin jalkojen nostoja selkäpenkissä, supistamalla pakaralihaksilla jalat ylös. Näitä tehtiin yhteensä 3 x 20.

DSC01089

DSC01087

Tän jälkeen päästiin mun inhokkiin! Eli kuminauhakävelyyn. Näitä tehtiin myös kolme kierrosta ja käveltiin aina yhdellä kierroksella 15 askelta kumpaankin suuntaan. Tässä mun pää pysyi yllättävän hyvin mukana, vaikka jouduinkin välillä happea vetämään. Sain vedettyä niin loppuun ettei olisi tullut yhtäkään askelta lisää ja lopuksi vaan tasapaino petti ja jalat lähti alta. Tän otan kyllä omiin treeneihin myös mukaan. Ihan mainio!

DSC01091

Viimeisenä tehtiin lantionnostoa niin, että selkä oli penkillä. Tämä oli hc. Huhhuh! Tehtiin seuraavanlainen setti: Lantionnostot 20 x 30 kg / 45 sek taukoa, 15 x 40 kg / 45 sek taukoa, 10 x 30 kg (3 sek pidoilla), 10 x 30 kg + loppuun 30 sek pito) Tässä poltti ihan hulluna pakaroita ja noissa pidoissa lantio vaan väkisin lähti laskuun, vaikka kuinka yritin pitää lantion ylhäällä. Huh. Suosittelen kyllä kokeilemaan!

DSC01116

DSC01097

DSC01100

DSC01112

DSC01105

DSC01109

Tää treeni oli kyllä todella hyvä ja niin kuin kirjoitin, että en tosiaan kolmeen päivään istunut ilman kipua. 😀 Kiitos vaan Evelle sairaan hyvästä treenistä. Tästä pääsette muuten Even blogiin.

Seuraava jakso julkaistaan taas reilun viikon päästä ja silloin vieraana on Caroliina Kinnarinen. Ensimmäisessä jaksossa vieraana oli Johanna Hermans. Jos et ole sitä jaksoa katsonut niin käykäähän kastomassa se täältä. 🙂

DSC01161

 

*JohanOntreenit-sarjan ideana on se, että pyydän aina mun omalle kotisalille vieraan. Tällä hetkellä vieraat ovat tunnettuja Bikini- ja Bodyfitnesskilpailijoita. Teen lyhyen haastattelun heti alkuun, jonka jälkeen treenataan vieraan lempitreeni. Itse saan tietää treenin vasta haastattelun aikana. Kaikille vieraille esitän samat kysymykset, jotta katsojat voivat vertailla vastauksia keskenään. 

3 kommenttia

  1. johanna kirjoitti:

    Oi jes taas uus video!!
    Tulee aina niin hyvä treenimotivaatio ku kattoo sun treenivideoita :))!
    Harmi vaa pitää maata kipeenä kotona , mutta eiköhän tää helpota jo kohta 😀
    sulle kans paranemisia selkään :)!

    • johannavaris kirjoitti:

      🙂 Ihanaa, kiitos!! 🙂 Kiva, että tykkäät katsella niitä. Toivottavasti paranet pian! Kiitos, juuh onneksi alkaa olemaan jo paljon parempi. Pikaista paranemista ja kivaa tulevaa viikkoa!

  2. Jullellson kirjoitti:

    Ihan mahtava idea! Tykkään myös tosi paljon seurata ihan kanssatreenaajien perustreeniohjelmia, joten sopii kyllä kuin nenä päähän tää formaatti!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *