JohanOnFitness

Barcelonan Loppumatka

Nyt sitten tulee Barcelonan matkan toinen osio. Eli torstaina ystäväpariskunta lähti takaisin Suomeen ja minä ja herra A jäätiin kahdestaan.

minäjaa

Näyttökuva 2015-8-12 kello 19.32.56

Miltei joka päivä treenattiin kahdesti. Eli aamusin vedettiin mm. rappustreeniä, joogaa, salitreeniä tai kävelyä ja illalla oli aina kunnon salitreeni. Laskeskelin tuossa, että treenasin 8 päivän matkalla yhteensä 11 kertaa.

Näyttökuva 2015-8-12 kello 19.05.19Rappustreenin jälkeistä fiilistelyä.

Näyttökuva 2015-8-12 kello 19.05.11Aamun joogahetki. Aivan poikki. 😀

Näyttökuva 2015-8-12 kello 19.05.02Pullistelua. Tän treenin jälkeen mies perheineen tuli meijän kanssa samaan hissiin ja kehu mun hauista. XD

Yleensä aina päivät otettiin aurinkoa uuden hotellin kattoterassilla. Tämän uuden hotellin piti olla se ”huonompi”, koska oli halvempi, mutta kävikin niin, että myös tämä hotelli oli erittäin hyvä. Hotellilla oli sellainen sali, että sain kaikki treenit siellä tehtyä. Toki jalkatreenit jouduin hieman soveltamaan, mutta nekin sain treenattua taas niin kipeäksi, että kävely oli tuskaa.

panoramasali

Hotellilla oli sisällä myös kolme poreallasta. Niissä kylläkin käytiin vasta vikana päivänä lillumassa.

Näyttökuva 2015-8-12 kello 19.29.56

apore

Allas-alue oli melkein hotellin katolla ja siellä oli kivat näkymät merelle ja kaupunkiin. Kyllä mieli lepäs näissä maisemissa. 🙂

uoma-allas

uimaallas_panorama

suihku

panoramakaupunki

Aamupala oli ihan loistava. Ei niin hyvä kuin aikaisemmassa hotlassa mutta silti tosi hyvä. Siellä sai mm. smootieita ja kuoharia aamupalalla. 😀 Yhtenä aamuna kokeilin juoda lasillisen kuoharia, mutta otin huikan ja totesin, ettei se vaan onnistu. 😀

aamupala

aamupala2

aamupala3

aamupala4

Yhtenä päivänä vuokrattiin A:n kanssa pyörät ja pyöräiltiin yhteensä 16 km. Mentiin samalla reissulla suppaamaan. Oli ihan sairaan hauskaa. Kumpikaan meistä ei pysyny pystyssä, ei sitten millään. Se kävi ihan kunnon treenistä, kun koko ajan joutui kipuamaan takasin laudan päälle. 😀 Lopussa mä jo vähän edes pystyin seisomaan ja melomaan, mutta oli kyllä vaikeaa. Naurettiin ihan sikana toisillemme ja muutkin nauro meille. 😀

satama

Meijän suppailu oli ihan ekstempore homma joten suppailin sitten näin. 😀

korisA:ta nauratti kun jouduin kulkemaan näin, ilman niitä shortseja kun ne oli likomärät.

Tän jälkeen mentiin takasin hotellille ja lukittiin rungosta pyörät yhteen telineeseen ja kun tultiin hakemaan pyöriä uudelle reissulle niin A:n pyörä oli varastettu. 😀 Lukko ja koko pyörä oli poissa. Se siitä uudesta pyörälenkistä. Ilmotettiin vaan hotellin respaan, että nyt pyörä on poissa ja he ilmoittivat sille keneltä me vuokrattiin pyörät ja se oli sillä selvä. 😀 Kukaan ei kyselly sen enempää. Oli aika outoa. Meillä on A:n kanssa teoria, että se itse vuokraaja on käynyt sen pöllimässä vakuutusrahojen takia, koska me nähtiin sen pakettiauto hotellin edessä kun tultiin hotellille.

pyöräTässä tämä kadonnut pyörä viimeisellä reissullaan.

Hotellin altaalla vietettiin paljon aikaa. Siellä tuuli tosi kovaa, että välillä piti ihan pitää kamoista kunnolla kiinni. Yks päivä ihmeteltiin, että meidän muovipussi jossa oli 5 e kolikoita ja mun aurinkorasva oli kadonnut ja etittiin niitä ihan hulluna sieltä kattoterassilta. Sit huomasin, että tyhjä pussi oli altaan toisessa päällä tasanteella. Rasva löyty yhdestä kasvista ja A sitten sukelteli ja etsi niitä kolikoita altaan pohjasta. 😀 Se vielä löysi ne kaikki. Haha.

kynsi

allaskuva

sunPuhdas+Capsin Sun Cream Spray. 🙂

Näyttökuva 2015-8-12 kello 19.32.11

Toinen hauska tai no hauska ja hauska juttu mikä kävi oli se, kun viimeisenä iltana tultiin taksilla hotellille päin. Huomattiin, ettätaksi kuski nuokkuu kun se ajaa. Koko ajan meni sillä silmät kiinni ja meinas nukahtaa rattiin. Oli aika kuumottava tilanne. Sit päätettiin, että ruvetaan vaan puhuu tosi kovalla änellä, että se pysyy hereillä. 😀 A jopa välillä lauloi, että se taksikuski pysyis hereillä. Pienenä detaljiina, että biisi oli Cheekin Sokka Irti. 😀 😀 Tää kumminkin tepsi ja päästiin turvallisesti hotellille.

me

Barcelonassa oli vaikka mitä ihanaa syötävää! Herra A osti mm. Mojito-mehujään. Siellä oli myös eri jäätelöitä millä tahansa maulla. Siellä oli makuina esim. smurffi, redbull, kahvi, jne. Otettiin yksi ilta A:n kanssa puoliksi jäätelöannos jossa oli makuina Kinder, Oreo ja Nutella. Voitte vaan kuvitella miten hyvää oli! Kertaakaan en joutunut ravintolassakaan pettymään ruokaani. Toisaalta söin melkein joka ateriana kanasalaatin 😀

mojiMojito-mehujää

jäde

kolumbus

maisema

a4

hotellitTässä näkyy hyvin, miten lähekkäin meidän molemmat hotellit oli. Vasemmalla eka hotelli ja oikealla toinen.

Näyttökuva 2015-8-12 kello 18.43.55Ranta-baari.

Viimeisenä aamuna luultiin, että aamupala aukee jo klo 7 kun meidän piti lähteä lentokentälle klo 7.40 ja kun mentiin ravintolaan, niin selvis, että se aukeekin vasta klo 8. Iski pieni paniikki, että mistä aamiaista. Hotellin henkilökunta vinkkas, että meille maksaa huonepalvelu vaan 2,50€ ja saadaan tilattua aamupala huoneeseen samantien. Kyllä kelpas syödä hotellin aamiaista hotellin sängystä. <3

Näyttökuva 2015-8-12 kello 21.21.33

Matka oli aivan ihana ja olisin kyllä sinne halunnut vielä jäädä hetkeksi. Loma jatkuu vielä tämän  viikon ja ensi viikolla koittaa taas arki.

1. Mari kirjoitti:

Voi miten ihana loma teillä on ollut! 🙂 Treeniä ja rentoilua sopivassa suhteessa, tässähän iskee matkakuume ihan itsellekin. 😀

2. maama kirjoitti:

Ruoka oli ihanaa, mutta söit joka aterialla kanasalaatin, miksi?

• johannavaris kirjoitti:

Oon niin nirso. 😀 😀 Mut oli se ihanaa. 😀 Ja aamupala varsinkin!