Hae
JohanOnFitness

Heavy-Treeniä

Viime viikolla pääsin muutamaan otteeseen treenaamaan eri ystävien kanssa. Oli todella kivaa vaihtelua yksin treenaamiseen. 🙂

Viikolla olin treenaamassa neiti E:n kanssa, joka on siis mun ex-tiimiläinen. Ei oltu nähty pitkään aikaan ja päätettiin, että nyt mennään vetämään kunnon olkapää- ja selkätreeni. Oli niin ihana nähdä pitkästä aikaa! Olikin ollut kova ikävä!

Treffattiin Ruoholahden Motivuksella ja aloitettiin treeni vipunostoilla pudotussarjalla. Otettiin kunnon painot, että alkuun on tosi raskasta ja sitten loppua kohti pudotettiin painoja. Aloitin 12,5 kg käsipainoilla ja siitä siirryin 10 kg käsipainoihin ja siitä sitten tais olla 7 kg ja sitten 4 kg. Oli aika hyvä aloitus treenille.

Samalla systeemillä vedettiin selkä ylätaljassa, jonka jälkeen siirryttiin supersarjoihin.

Muita liikkeitä oli mm. pystypunnerrus tangolla, alasoutu, alatalja, vipunostot suorin käsin jne.

1,5 tuntia treeniin meni ja oli kyllä hyvä treeni! Päätettiinkin, että pyritään vähintään joka toinen viikko treenaa yhdessä, koska teki niin hyvää!

Muutenkin koko viikko meni ihan normaalisti eli 5 salia ja 2 porrastreeniä. 

Loppuviikosta vähän rupes kroppa huutamaan lepoa ja sunnuntaina olinkin ihan rikki. Nukuin hyväyt yöunet, mutta vedin päälle vielä päikkäritkin. Oli todella koomainen olo ja sunnuntain porrastreeni niin kuin myös jalkatreeni oli kyllä aika surkeita. Ei vaan lähtenyt. Mutta tää viikko on nyt sit lepoa ja kevyttä treenailua, jotta kroppa pääsee palautumaan. 🙂

Kirjoittelen erikseen mitä kaikkea muuta ohjelmaa mun viikonloppuun kuului. 🙂

kuva 5

kuva 4

Tässä yritän kasata itseäni porrastreeniin. Oisin tehny mitä vaan että joku ois raahannut mut sinne ja ajanu mua takaa. 😀

kuva 3

kuva 3

2 kommenttia

  1. Terppa kirjoitti:

    Moro!

    Kiinnostais tietää, kuinka pitkiä settejä ja mitä teet portaissa?

    • johannavaris kirjoitti:

      Moikka,

      kiva kun kommentoit! 🙂 Porrastreenissä meen vaan portaita edes takaisin 30 min. 😀 Huilailen aina välissä etten kuole. 😀

      T. Johanna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *