Hae
JohanOnFitness

Onko Muillakin Outoja Poikaystäviä?

Nyt kun blogi ei niinkään ole enää pelkästään sitä fitnesstä, niin ajattelin kysyä teiltä, että onkohan muillakin outoja poikaystäviä? 😀 Mä alan tulla siihen tulokseen, että herra A:ssa näitä outoja piirteitä on ja paljon. 😀 Toisaalta taas hyvä puoli on se, että yksikään päivä ei ole tylsä ja saan nauraa vedet silmissä miltei päivittäin.

Listasin ihan muutamia asioita mihin oon nyt kiinnittänyt huomiota:

1.  Jos puhumme jostain, ihan sama mistä ja tulee asia jota mä en tiedä ja A ei tiedä, niin hän samantien selvittää asian googlesta. Tiedonnälkä on toki hyvästä, mutta tää tapahtuu joka ikisessä pienemmässäkin asiassa.

2. Jos kävelen kotona normaalia kovempaa, niin A alkaa automaattisesti ajaa mua takaa. Takaa-ajoa kestää jonkun aikaa, jonka jälkeen hän on ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tämänhän voi toisaalta ottaa ihan treeninä. 😀

3. Kun nukun päiväunet hän toivottaa aina Hyvää Päivää ja kun lähden töihin hän toivottaa Hyvää Työtä.

4. Vapaapäivinä aamu alkaa aina sillä, että herra A haistelee mun kylkeä.

5. Saan mitä oudoimpia ääniviestejä WhatsAppissa. Yleensä ääniviestit ovat lauluja joita en tunnista, ilmeisesti myös vähän omilla sanoilla maustettuna.

6. Joka päivä herra A tekee ihme ilmeitä jonka jälkeen kysyy ”osaat sä tehdä noin” ja sitten pakottaa mut kokeilemaan. Sen jälkeen hän arvioi onnistuinko asiassa miten hyvin. 😀

7. Joka ikinen kerta kun ollaan yhdessä salilla herra A iskee mulle silmää vähän väliä. ”Pahimpina” hetkiniä hän menee mun ohi ja yrittää heittää femmat. Yleensä kieltäydyn. 😀

8. Kun rupeamme nukkumaan, Herra A aina aluksi ottaa mut kainaloon. Olen kainalossa varmaan 1 minuutin, jonka jälkeen hän sanoo aina että ”mulla alkaa kokous nyt omassa nurkkauksessa” ja kääntyy omalle puolelle.

9. Aina kun hän hakee mut autolta jostain ja odotan häntä pihalla, niin ohi ajaessaan hän näyttelee mulle käsimerkkejä ja heiluu ja räppää autossa. Ilmeisesti esittää suurempaakin raptähteä. 😀

10. Kotona miltei päivittäin, hän vaihtaa kävelytyyliä. Eli yhtä äkkiä saattaa kävellä jotenkin todella oudosti ja hassusti ja mä aina kysyn, että miks sä kävelet noin, niin hän vastaa, että ”tää on mun uus kävelytyyli, mä kävelen nykyisin näin”.

11. Aina kun halataan tai edes vähänkään hipasen herra A:n selkää niin kuuluu ”Rapsuta”. Aivan automaattisesti, joka ikinen kerta. Tää on jopa jo ärsyttävää. Ei voi hipastakkaan toista kuulematta tuota. 😀

12. Kun kumarrun niin herra A löytyy aina mun takaa seisomasta ja kysymästä ”kutsuitko?”. Kyllä! Näin käy aina. Ihan sama sidonko kengän nauhoja, nostanko sukkia lattialta tai mitä tahansa. Oon ruvennut nostamaan vaatteita lattialta mun varpailla tämän takia. 😀 Toisaalta tää on myös hyvä keino, jos vaikka kadotan hänet kaupassa. Ei tarvitse kuin kumartua niin johan herra löytyy maisemista.

13. Herra A:lle on pakkomielle soitella ja olla muutenkin aktiivinen eri radiokanaviin.  Hän myös twiittaa miltei joka ikinen arkipäivä jonkin radion kanavalle. Hän on mm. viimeisen kuukauden aikana voittanut radiosta mm. kahdelle eri musakeikalle liput sekä weekend-festivaalille liput. XD

Vuosien varrella musta tuntuu, että nää piirteet jotenkin vaan ylikorostuu tai sitten se vaan johtuu siitä, että aluksi piti näytellä normaalia ja nyt sitten ei enää tarvitse näytellä vaan voi vapasti olla hullu. 😀 No mut ollaan sitten yhdessä hulluja. <3 Kirjoittelin aikaisemminkin meidän parisuhteesta hauskoja juttuja ja ne löytyy tästä: Mikä on meidän parisuhteen salaisuus  

kuva 1.PNG

IMG_1488

Meidän ilmeilykisa.

kuva-5

IMG_1513

 

Hän myös välillä tekee ihan ihme memejä. XD

Vinkkejä Porrastreeniin

 Nyt kun oon muutaman viikon saanut tehdä porrastreeniä ja päässyt kokeilemaan erilasia ylösmenotekniikoita, niin halusin teille koota yhteen omat lempiliikkeeni.

 Itselläni on porrastreenissä tavoitteena aina kunnon rääkki eli vedän. n. 30 minuuttia portaita edes takaisin ja välissä aina tasaan hengitystä. Se ei ole kaikille edes tarpeen, mutta itselläni on astma, joten joudun sen takia hieman tasaamaan hengitystä. Itse teen treenit Malminkartanon Jättärillä. 🙂

Tässä mun vinkkiliikkeet porrastreeniin:

1.       Juoksu jokaiselle portaalle

Eli ihan tavallisella juoksutekniikalla astuen jokaiselle portaalle ja mahdollisimman rivakasti ylös asti. Itse menen aina noin 140 porrasta ja sitten tulen rauhallisesti alas ja tasaan hengityksen. Tämä on yksi lemppareistani tai tavallaan inhokeistani. 😀 Miten sen nyt ottaa.

2.       Juoksu joka toiselle portaalle

Tässä joutuu jo hieman ponnistamaan ja tuntuu todella hyvin takareisissä sekä pakarassa. Jos vauhti hyytyy ,niin jatkaa sitten vain reippaalla kävelyllä, mutta parhaan tuntuman ja tottakai fiiliksen saa kun vaan väkisin menee loppuun asti.

3.       Syväkyykky + pomppu joka toiselle rappuselle

Itse aluksi en voinut edes kuvitella, että pystyn tekemään tämän liikkeen, mutta kun uskaltauduin kokeilemaan niin tämä oli ihan mahtava! Eli ponnistat tasajalkaa joka toiselle rappuselle. Jalat saa olla aika leveällä, jotta voit mennä ihan alas asti kun olet hypännyt. Kun olet syväkyykyssä niin sieltä sitten ponnistat taas itsesi seuraavalle rappuselle. Tässä sama homma eli ihan loppuun asti vaan!  Voin sanoa, että huh kyllä jalat tärisee tän jälkeen!

4.       Ylös nousu kävellen, jalat hartialinjan kanssa samassa eli leveässä haara-asennossa

Eli kävelet reippaasti rappuset ylös, niin että jalat on hieman haara-asennossa. Tässä voit hieman kumartua eteenpäin, jos se helpottaa tasapainon kanssa. Tämä tuntuu myös todella hyvin pakaroissa. Reipas tahti ylös asti.

 Tässä oli mun ehdottomat suosikit porrastreeniin. Nyt ei kun vaan kokeilemaan!

Näyttökuva 2015-5-28 kello 17.42.47