Hae
JohanOnFitness

Fitness Camp Vol 2

Sunnuntaina aloitettiin aamu taas Mayorsilla klo 8 ja vuorossa oli jalkatreeni. Tätä pelkäsin eniten. 😀 Päivän ensimmäiseen treeniin kuului taas kiertoharjoittelut heavy-tekniikalla eli toistot siinä 8-12 ja ihan ok painoilla. Tehtiin mm. askelkävelyä, lantionnostoja, maastavetoa, vaakaprässiä jne.

/srv/www/fitfashion wordpress/releases/20150428115732/app/wp content/uploads/sites/76/2015/04/Kuva 33

Treenin jälkeen mentiin luennolle ja siellä meille oli puhussa taas Satu ja käytiin läpi kisoihin valmistautumista ja kisojen jälkeistä aikaa henkisestä näkökulmasta. Sadun luennon jälkeen Utti Hietala tuli kertomaan mitä kehossa tapahtuu dieetillä ja dieetin jälkeen ja korosti reverse-dieetin merkitystä.

/srv/www/fitfashion wordpress/releases/20150428115732/app/wp content/uploads/sites/76/2015/04/Kuva 13

Luentojen jälkeen vaihdoin Utin kanssa vielä omia ajatuksia ja siitä tuli itselle ainakin todella hyvä fiilis kun sain vaihdettua ajatuksia hänen kanssaan. Sain myös hyviä vinkkejä! Toki mikään tieto ei korvaa oman valmentajan ohjeita, mutta tässä oli lähinnä kyse vaan pikku vinkeistä sekä kokemuksien vaihtoa. 🙂

Luennon jälkeen vedettiin taas tiimiläisen kanssa pikakahvit sekä sitten alkoikin taas treenit. Vuorossa oli taas jalat ja vatsat. Tehtiin ekana neljä kierrosta neljää eri liikettä. Liikkeet tehtiin kiertoharjoitteluna oman kehon painolla.  Toistot olivat aika pitkiä jonka takia jalat hapottu todella hyvin! Sen jälkeen tehtiin samalla systeemillä myös vatsat.

/srv/www/fitfashion wordpress/releases/20150428115732/app/wp content/uploads/sites/76/2015/04/Kuva 42

Treenin jälkeen oli vielä päivän yhteenveto sekä saatiin pienet tuotepaketit Fitfarmilta lahjaksi kovasta työstä.

Sunnuntai oli mielestäni selvästi raskaampi kuin lauantai. Tämä oli odotettavissa, koska tiesin että treenaamme jalat kahdesti. Sunnuntain leiripäivä pelotti mua etukäteen aika paljon, koska oikeasti luulin etten kykene vetämään kahta jalkatreeniä päivässä. Oli ihan mieletöntä kun oikeasti selvisin hengissä noista treeneistä. 😀

/srv/www/fitfashion wordpress/releases/20150428115732/app/wp content/uploads/sites/76/2015/04/Kuva 54

En muista milloin viimeksi olisin ylittänyt itseni, niin hyvin kuin nyt vaakaprässissä. Tero oli koko sarjan ajan vieressä kannustamassa ja yhdessä vaiheessa mulle tuli taas se pakokauhun tunne kun tuntuu ettei vaan enää kykene tekemään liikettä. Sattui jalkalihaksiin niin paljon, että olin todella lähellä luovuttaa kesken sarjan. Tero vaan sanoi, että nyt sitä psyykettä koetellaan ja en hitto vie suostunut luovuttamaan siitä kivusta huolimatta. Ja en luovuttanut. Se fiilis kun selviää jostain tuollaisesta on uskomaton! Voittaja olo! Minä ja neiti M treenattiin jalkoja pareina ja vedettiin tosillemme etureisikyykyt ja kyllä sattu sekin! Hyvin neiti M kyllä tsemppas ja haasto mut siinä. Kiitos vaan! 🙂

/srv/www/fitfashion wordpress/releases/20150428115732/app/wp content/uploads/sites/76/2015/04/Kuva 32

Luennot olivat myös todella hyvät. Niin Sadun kuin Utinkin luento oli todella herättelevä. Nyt on paljon sulateltavaa. 😀 Ehkä kirjoitan jossain vaiheessa oman postauksen ajatuksista joita luennot herätti. Nyt on onnekas olo, että mulla on tulevia kisoja varten tämä kaikki informaatio jota pystyn hyödyntämään.

Sunnuntaina menin sitten nukkumaan jo klo 20. Maanantaina en pystynyt kävelemään kunnolla, koska olo oli kuin rekan alle jääneellä. Töissäkin luulivat että oon satuttanut mun selän kun kävelen niin hassusti. Noh, ainakin treenit meni perille. 😀 Oma valmentaja laittoikin viestiä, että seuraavat salitreenit saan vetää vasta torstaina. Sitä siis odotellessa. 🙂

/srv/www/fitfashion wordpress/releases/20150428115732/app/wp content/uploads/sites/76/2015/04/Kuva 23

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *