Hae
JohanOnFitness

Joensuun Reissu

Nyt ollaan kotiuduttu Pohjois-Karjalasta eli kotiseudultani Joensuusta. Torstaina saavuimme Joensuuhun kuuden maissa ja sukulaiset olivat meitä hakemassa heti juna-semalta. Mentiin siitä suoraan syömään ukkilaan. Ihana oli nähdä sukulaisia ja viettää aikaa yhdessä.

Torstaina illalla mentiin ystävien luokse ja lähdimme jo rutiiniksi muodostuneille Joulupäivän tansseille. Itsehän olin tuttuun tapaan taas kuskina ja oli kyllä hauskaa sivusta seurata illan kulkua. 🙂 Pääasia että hauskaa oli! 🙂

kuva 2

kuva 1

Perjantaina nukuin niin pitkään kun vaan nukutti. Normaalisti herään aina siinä viimeistään yhdeksän maissa, mutta nyt nukuin ihan yhteentoista asti. Perjantaina menin vuorostaan mummolaan päivälliselle herra A:n ja veljeni kanssa. Siellä vierähtikin useampi tunti. Perjantaina illalla ei oikeastaan tehty yhtään mitään. Vietettiin aikaa vain ystävien kanssa.

kuva 3

Lauantaina käytiin pyörimässä vähän Joensuun keskustassa. Käytiin syömässä ja kahvilla. Dollyn salaatteja mulla olikin ollut ikävä. 🙂 Käytiin lauantaina sukuloimassa vielä vähän lisää kun kyläiltiin mummoni siskon luona. Lauantai-ilta meni myös rauhallisissa merkeissä ystävien kanssa rentoutuen.

kuva 2

Treenejä en matkalla tehnyt ollenkaan, koska olin tehnyt tällä viikolla jo neljä treeniä ennen matkaa ja tänään sunnuntaina teen viikon viidennen treenin. Syömisien suhteen otin koko matkan ihan rennosti. Kotiruokaa söin pääasiassa ja kerran söin vaan ulkona ja silloinkin se oli salaattia. Aamupalaksi söin aina kaurapuuroa ja skyrrin ja iltapalaksi vain skyrrin. Mutta herkuttelin muuten kyllä matkalla. 😀 Söin mm. lakuja ja suklaata.. enkä ihan vähän. 😀

kuva 4

Ystävät nauro mun vaatteille. 😀 So Fashion!

Olinkin asennoitunut, että otan joulun hieman rennommin ja nyt 29.12. mulla alkaa se aikaisemmassa kirjoituksessani kertoma kakkosvaihe. Kakkosvaihe tarkoitti sitä, että nyt kun olen ykkösvaiheessa pyysnyt ruokavaliossa sellaiset 80-90 % ajasta niin nyt rupean taas pysymään ruokavaliossa sen 100 %. Vapaasyönnit on mulla nyt sitten kahden viikon välein. Tämä kakkosvaihe kestää kisadietin alkuun ati. Kolmosvaiheessa eli kiadietillä lähtee sitten vapaasyönnit pois, mutta muuten meininki on sama.

Uskon, että saan näin tällä hetkellä olevan turvotuksen tasattua ja jopa muutama kilo saattaa lähteä kun ruokavalio siistiintyy kunnolla.

Tämä kakkosvaihe vaatii tietenkin taas asennoitumista, mutta olenhan mä tähän aikaisemminkin pystynyt niin tottakai pystyn nytkin. Otan samalla muutenkin uuden vaihteen taas päälle ja aloitan uudelleen joka viikkoiset poseeraustreenit ja panostan entistä enemmän kehonhuoltoon. Haluan taas, että näistä muodostuu rutiineja ja niiden toteuttamiseen minulla ei mene ns. ylimääräistä energiaa kun ne hoituu rutiinilla. Otan taas käyttöön myös viikkosuunnitelmat jotka oli edellisellä kisakaudella käytössä. Ne auttavat ajanhallinassa mainiosti.

Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille! 🙂

kuva 1

 

 

2 kommenttia

  1. Punttimimmi kirjoitti:

    Hei tosi kiva kun sulla on kuvat tälleen keskellä tekstiä eikä tekstin lopussa! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *