Hae
JohanOnFitness

Kuntotsekkiä ja Posettelua

Viikonloppu taas takana ja siihen mahtuikin paljon ohjelmaa.

Perjantaina menin normaaliin tapaan aamulenkille ennen klo viittä Martinlaakson Fitness24Seveniin. Hölkkäsin sen 60 minuuttia ja sitten lähdin kotiin aamupalalle.

Työpäivän jälkeen olin niin rikki, puhki, poikki, että mun oli pakko mennä kotiin päiväunille. Päiväunet ei kyllä helpottanut oloa yhtään, mutta silti päätin mennä salille, koska nyt vaan pitää hyväksyä se, että voimat alkaa olla aika finaalissa, mutta viimeiseen asti painetaan täysiä.  Sain treenit vedettyä ihan ok hyvin. Perjantai-ilta menikin pakkaamisessa.

Lauantaina aamu alkoi taas viiden maissa aamulenkillä. Mulla oli aikainen lähtö Tampereelle kuntotsekkiin sekä poseeraustunnille. Herra A lähti mukaan, koska olimme lupautuneet mennä muuttoavuksi sukulaisille Jyväskylään suoraan Tampereelta.

Kuntotsekissä tuli hyvää palautetta ja nyt sitten seuraavat kaksi viikkoa painetaan menemään täysillä. Oon kumminkin edelleen tosi pehmeä, joten nyt sitten katsotaan mitä näissä kahdessa viikossa saadaan aikaiseksi. Valmentaja kyllä rahoitteli, että viimeistelyviikolla tapahtuu paljon kun nesteet saadaan pois. Mulla on kroppa kerännyt rasitusnestettä niukasta ruokavaliosta ja kovasta treenistä. Valmentaja katsoi tarkasti poseasennotkin ja viilattiin vähän asentoja. Tällä hetkellä syön valkuaisia miltei joka aterialla. Kananmunapaketteja menee sellaiset 2 päivässä. 😀 Treenejä lisättiin nyt niin, että jokaisen salitreenin jälkeen teen vielä 30 minuutin lenkin. Eli kun nuo lenkit lasketaan mukaan, niin mulla on nämä seuraavat 2 viikkoa aikamoista rääkkiä. Teen siis 16 treeniä viikossa. Tsekistä jäi taas tosi hyvä mieli ja olin 100 kertaa varmempi kisakunnon saavuttamisesta tsekin jälkeen kuin ennen sitä.

Tsekin jälkeen menin Wolfille. Mulla oli varattu tiimin poseerausvalmentajan Sirpan kanssa tunti, jossa kahdestaan käydään läpi mun asentoja ja T-kävelyä. Hiottiin mun taka-asentoa sekä etuasentoa ja sit vaan rullailtiin läpi lineupia sekä T-kävelyä. Sain paljon positiivista palautetta että huomaa miten olen harjoitellut ja käyttänyt aikaa myös posetteluun. Tämä oli ihana kuulla, koska mä oikeasti olen käyttänyt tähän aikaa. Aloitin säännölliset poseerausharjoitukset vuosi sitten elokuussa ja siitä lähtien olen posetellut viikottain. 🙂 Ei asennot ja T-kävely missään nimessä ole virheettömiä, mutta vielä niitä hiotaan ja paljon ennen kisoja. Ja en silti usko että niitä koskaan saadaan ns. täydelliseksi. Mutta edes sille tasolle, että näyttäisin siltä että tiedän mitä teen. 😀 Haastavaa on se, että olen joutunut muuttamaan asentoja miltei koko ajan, koska fysiikka muuttuu dieetin myötä. Saa nähdä tehdäänkö vielä vikalla viikolla muutoksia asentoihin. Joka tapauksessa tunti oli todella tarpeellinen ja sain siitä vinkkien lisäksi taas paljon energiaa ja jaksamista sekä itsevarmuutta. Kiitos ihanan Sirpan.

Herra A odottikin mua Wolfilla koko ajan ja tunnin jälkeen poseerausvalmentajakin esittäytyi A:lle ja ehdottikin jo että A:n pitäisi mennä miesten fysiikkaan kilpailemaan. 😀 Herra A, kieltäytyi kohteliaasti. ;D

Reissun jälkeen lähdettiin ajamaan kohti Jyväskylää. Olo taas huononi ajomatkalla ja kun päästiin Jyväskylään olin aivan rikki. Musta ei ollut mitään apua koko muuttohommissa kun tuntui etten saa sanaa suustani. Täydellinen romahdus.

Illalla kävin olosta huolimatta lenkillä ihanissa maisemissa ja lenkin jälkeen pääsin saunomaan. Nukahdin jo kymmenen maissa ja nukuin melkein kellon ympäri. Aamulla menin tekemään aamulenkin, jonka jälkeen lähdettiin ajamaan takaisin Helsinkiin.

Kotona nukuin taas päiväunet, jonka jälkeen oli tiedossa treeni + 30 min aerobista. Olosta huolimatta treeni meni kohtuu hyvin. Sunnuntaina illalla en tehnyt yhtään mitään. Koomailin vaan sohvalla.

Nyt sitten vaan seuraavat kaksi viikkoa mennään täysiä ja keskityn nyt 210% treeniin ja lepoon. 🙂

Mukavaa viikkoa kaikille ja tsemppiä myös muille kisaajille!

kuva 1

 

kuva 3

 

kuva 4

 

kuva 2

 

kuva

 

2 kommenttia

  1. janika kirjoitti:

    Paljon tsemppiä kisoihin =)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *