Hae
JohanOnFitness

Superia, Triplaa ja 100 Askelkyykkyä

Viikko on lähtenyt ihan mukavasti käyntiin. Maanantaina kroppa hieman reagoi sunnuntain tankkaukseen; mulle iski alilämpö. Ruumiinlämpö oli 35,4 eli ei nyt kauhean alhaiseksi mennyt mutta mun normaaliin lämpöön verrattuna se oli aika alhainen. Olo oli käytännössä sama kuin kuumeessa eli kylmi ihan hulluna ja väsytti. Olin kuumassa suihkussa reilu 15 minuuttia ja nukuin pienet päiväunet niin olokin normalisoitu.

Tiistaina olin heti aamusta treenaamassa pt:n kanssa Kampin Motivuksessa ja vedettiin taas kerran jalkatreeni.

Tehtiin alkuun supersarjaa smithissä ja jalkaprässissä. Smithissä tein polvikyykkyjä eli kyykkyjä mutta polvillaan ja jalkaprässissä jalka-asento oli aika leveä ja jokainen toisto otettiin todella syvältä. Joka kierroksella lisättiin painoja ja vähennettiin toistoja. Taidettiin tehdä 4-5 kierrosta. Superin jälkeen tehtiin triplasarja aina yhdelle jalalle kerrallaan. Tehtiin smithissä yhden jalan laskeutumisia korokkeelta, yhden jalan maastavetoa sekä yhden jalan pystypunnerrusta. Treeni viimeisteltiin sadalla askelkävelyllä. Pt ei missään vaiheessa sanonut kuinka monta askelkyykkyä (liikkuen) tehdään, josta näin jälkikäteen olen kyllä onnellinen :D. Kun olin tehnyt 20 ajattelin, että nonni eli 50 tehdään, mutta kun 50 tuli täyteen niin sitten iski hieman tuskan hiki.  Siinä vaiheessa arvasin, että ei hitto nyt oikeesti tehdään näitä 100. Viimeiset kymmenen tehtiin vielä niin, että kun laskeuduin alas niin sen piti kestää 5 sekunttia. HUH!  Olin ihan poikki treenin jälkeen mutta oli kyllä hyvä fiilis siitä, että kello oli vasta kahdeksan ja olin jo tehnyt päivän rääkin. 🙂

Työpäivä menikin mukavasti ja työpäivän jälkeen pääsin Suloon. Sulossa oli vuorossa hieronta. Tarkoituksena oli hieroa mun jalkoja, koska ne nyt saa niin kovaa kyytiä koko ajan, että hyvä on välillä tehdä palauttavaa hierontaa. Takareidet oli ihan kosketuksen arat, joten niitä otettiin varovasti. Hierottiin takareisien lisäksi myös pohkeet, pakarat ja etureidet. Teki kyllä hyvää! 🙂 Sulossa on nyt menossa hyvä tarjous josta voitte käydä lukemassa mun aikaisemmasta kirjoituksesta, eli tästä.

Illalla kotona posettelin mun posettelunurkkauksessa ja samalla iski kauhea pakokauhu. Huh mitä vuoristorataa tää onkaan. En edelleenkään tiedä miten mä tulen kerkeämään kisakuntoon 3, 5 viikossa! No valmentajan näen nyt lauantaina ja katsotaan saisinko taas lisää treeniä jos oikein nätisti pyydän. 😀 Tällä hetkellä mulla on 5 alitreeniä ja kuusi 60 minuutin aamulenkkiä viikossa. 🙂

Tänä aamuna olin salilla jo klo 4.50 tekemässä aamuaerobista. En uskaltanut mennä tutulle lenkkipolulle, koska oli niin pimeää. 😀 Illalla on vuorossa sitten salitreeni. 🙂

Seurailkaahan myös instassa: @Johannavaris

kaksineljäkuvapienempiedited

 

 

2 kommenttia

  1. Ansuuu kirjoitti:

    Tuli muuten uteliaana mieleen että missä mahdat olla töissä tai mitä olet ainakin opiskellut? 😀 🙂

    • johannavaris kirjoitti:

      Moikka,

      Kiitos kommentista. 🙂 En halua täällä paljastaa työpaikkaani mutta voin kertoa että olen opiskellut ammattikorkeakoulussa tapahtumatuottamista ja samalla alalla myös teen tällä hetkellä töitä. 🙂

      Mukavaa torstaita!

      Yt,
      Johanna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *