JohanOnFitness

Viimeinen Loma Viikko, Tiimipäivä ja Kisojen Kenraalit

Nyt sitten on kahden viikon loma takana ja päivitystahtikin rupeaa hieman taas kiihtymään. 🙂 Viimeiseen viikkoon on mahtunut paljon ohjelmaa!

Maanantaina pääsin Lauttasaaren Hairspottiin laitattamaan hiustenpidennykset. Oon pitkään halunnut pidemmän ja paksumman tukan ja tiesin että kisoihin tuun tarvitsemaan pidennykset joten laitettiin Hairspotissa jo nyt ne. Oon niin onnellinen! Pidän näistä tooooosi paljon! 🙂

Maanantaina menin käymään kampaajan jälkeen salilla tekemässä päivän treenin, jonka jälkeen lähdin mökkeilemään. Mökkireissulla käytiin mm. Puuhamaassa. Oli ihana reissu!  Huomasin, että reissulla väsymys painoi päälle ja en ollut oikein juttu tuulella mutta vaikka olinkin vaitonainen niin kivaa mulla oli.

Keskiviikkona lähdettiin Herra A:n kanssa Hankoon. Oltiin siellä Hotelli Regatassa yksi yö. Käytiin sielläkin lenkkeilemässä ja katselemassa maisemia. Sää oli hyvä koko reissun! Siellä kun pyöri vähän aikaa niin heti teki mieli ostaa Henry Floydin takki vaikka en oo elämässäni ikinä purjehtinut. 😀 Onneksi sain hillittyä itseni. 😀

Perjantaina mulla oli mun pt:n kanssa treenit Kampin Motivuksella ja vedettiin ihan mielettömän hyvä jalkatreeni. Sarjojen välissä oli ”mukavat” putkirullaukset jaloille ja voin sanoa että kyllä tuntu! Huhhuh!

Treenin jälkeen mentiin ystävien kanssa veneilemään mutta oli niin kova sumu että käännyttiin aika nopsaa takaisin satamaan. Vaikka reissu oli lyhyt niin silti nautin joka hetkestä!

Lauantaina lähdin Neiti A:n kanssa taas kohti Tamperetta. Meillä oli siellä Fifarmin pt- ja Fitnesspäivät. Mentiin heti alkuun valmentajan kuntotsekkiin ja kuntotsekissä oli valmentajan lisäksi myös Samuli ja Harri. Samuli on IFBB:n yksi tuomareista ja Harri kuuluu meidän Fitfarmin tiimiin ja valmentaa myös.

Palaute oli hyvää kaikilta, josta olin tietenkin innoissani.  Olin myös koko viikon kinunnut valmentajalta vähemmän ruokaa ja sain sitä mitä pyysinkin eli hieman taas kiristettiin tahtia.

Tsekin jälkeen meillä oli yhteistreenit tiimin kanssa Wolfilla. Itse menin käsiryhmään jossa treenattiin ojentajat ja hauikset. Oli kyllä todella kova treeni! En muista milloin viimeksi olisin ollut noin rikki käsitreenistä. Treenien jälkeen oli vielä yhteinen poseeraustunti kilpasiskojen kanssa mahtavan Sirpan opeissa. 🙂

Treeneistä mentiin Neiti A:n kanssa Scandiciin jossa meillä oli varattu huone. Huone oli aivan ihana. Nukuinkin pienet päiväunet kun Neiti A oli lenkillä. Unien jälkeen menin pyöräilemään vähäksi aikaa ja sitten kahville muutaman kilpasiskon kanssa. Oli tapahtumarikas päivä ja mukava oli tutustua uusiin ihmisiin!

Tänään sunnuntaina herättiin Neiti A:n kanssa ajoissa aamulenkille. Ihmisiä oli tulossa baarireissuilta kotiin kun me oltiin jo sporttailemassa. Mukava oli tehdä aamulenkk uusissa maisemissa. 🙂

Sunnuntaina meillä oli myös odotetut Fitnesspäivät, jotka tarkoitti sitä että meillä oli infoa kisoista, värien levityksestä ja käytännön asioista. Meillä oli myös kenraalit. Kaikki pyydettiin lineuppiin pituusluokittain ja meidän valmentajat toimi tuomareina. Vedettiin yksitellen myös T-kävelyt. Mua jännitti ihan sikana. Syke oli varmaan 200 ja huomasin vaan, että jalat tärisee ja hymyillessä huulet väpättää. 😀 Yritin rentouttaa itteni mutta siinä en kyllä täysin onnistunut. Toivottavasti kisoissa tätä jännitystä ei huomaisi. 🙂  Mua jännitti ihan mielettömästi esiintyä juuri tälle yleisölle, koska siinä oli mm. Jutta Gustafsberg ja oma valmentaja Jari Mentula sekä IFBB tuomari Samuli Koutajoki heti katse tiukkana. He ovat kaikki kumminkin sellaisia henkilöitä joita arvostan ihan mielettömästi ja heidän palautteellaan ja kommenteillaan on mulle sanoin kuvailemattoman suuri merkitys. Esiintymisestä jäi kumminkin hyvä fiilis ja se kyllä palautti myös hyvin taas fokuksen asiaan, että aina tarvitaan lisää treeniä. Nyt pitää vaan varata aikaa myös posettelulle entistä enemmän. 🙂

Reissusta jäi hyvä mieli! Mukava oli tutustua paremmin tiimiläisiin, vaihtaa kuulumisia ja vinkkejä sekä viettää aikaa saman henkisten ihmisten kanssa.

Ihanaa tulevaa viikkoa kaikille! 🙂

kuva 4

kuva 5

kuva 4

kuva 5

10513278_10203362065246846_1275665662373899133_n

1. Joel kirjoitti:

Milloin tuo vatsa kuva on otettu? Aika löysä vatsa nimittäin, toivottavasti ei lähiaikoina..? Tuosta ei kyllä kuntoon ainakaan ehdi että toivottavasti ei. On niin kova luotto ollut suhun.

• johannavaris kirjoitti:

Moikka,

kyllä kuva on otettu ihan lähiaikoina. 🙂 En lähde ennustamaan saadaanko vatsa kuntoon ajoissa vai ei mutta parhaani teen. 🙂
      Onneksi karsintojen välissäkin on aikaa parantaa kuntoa jos tarve vaatii. Kiva kuulla että on ollut luottoa. Se oli ihana kuulla! 🙂
      Niin valitettavaa kuin se onkin niin vasta kisapäivänä nähdään mikä se kunto on. Ensimmäinen kisadietti opettaa paljon.

Yt,
      Johanna

2. Eikku kirjoitti:

Täällä fitfashionin kilpailevien blogeissa tuntuu vierailevan kommentoimassa jotain ihme tyyppejä, joilla tuntuu olevan tehtävänä ruokkia epävarmuutta. Ihan kuin jostain suttuisista (anteeksi :D!) kuvista voisi saada käsitystä siitä, mikä on kisapäivän kunto. Hmph!

Tsemppiä!

• johannavaris kirjoitti:

Moikka,

Heh kiitos kommentista ja tsemppauksesta! 🙂 Näinhän se on. Ei kuvien tai edes livenä voi tässä vaiheessa vielä tietää mikä on kisapäivän kunto. 🙂

Ihanaa kesää!! 🙂

Yt,
      Johanna

3. s kirjoitti:

Hyvältä näytttää 🙂 Loma on parasta aikaa. Ihanaa viikkoa myös sinne!

4. Mimmaa kirjoitti:

Jep, olipa tökerö kommentti tuo eka! En ees tajua mistä vatsakuvasta kommentoija puhuu 😀 Tsemppiä tosi paljon kisavalmistautumiseen! Oot tehnyt mielettömän duuniin 🙂