Hae
JohanOnFitness

Diettaajan Juhannus ja Kisadietin Kuulumiset

Nyt on keskikesänjuhla takana ja täytyy myöntää ettei se eronnut normiviikonlopusta mun osalta miltei ollenkaan. Torstaina pääsin ajoissa töistä, jonka jälkeen menin Herra A:n kanssa Malminkartanon Jättärin portaille tekemään mun porrastreenin. Yhdessä tehtiin mun treeniohjelma johon kuului mm. rappusissa juoksemista, loikkimista sekä muutama jalkatreeniliike omalla painolla. Treeni tehtiin kiertoharjoitteluna ja kierroksia mentiin noin 3,5. Aikaa treeniin meni noin 30 min.

Treenin jälkeen mentiin kotiin syömään ja pakkaamaan tulevaa mökkireissua varten. Illalla lähdettiin sitten mökille joka sijaitsi Lammilla. Mökillä oltiin yhteensä kaksi yötä torstaista lauantaihin. Mun mökekilyyn kuului mm. saunomista, rentoutumista, lukemista sekä tietenkin lenkkeilyä ja saleilua. Olin sopinut etukäteen Tuuloksen Hyvinvointikeskuksen kanssa, että siellä mua odottaa avainkortti jolla pääsen tekemään treenin perjantaina vaikka aula on silloin kiinni. Torstaina kävin hakemassa kortin ja treenaamaan menin sitten perjantaina. Olin todella kiitollinen joustavuudesta ja siitä että pääsin tekemään treenit normaalisti. Perjantaina menin tekemään treenin ja olinkin ainut treenaaja. Ihana oli treenata yksin. Salilla oli hyvät laitteet ja vapaapainoalue oli ihan riittävän kokoinen. Mulla oli selkä- hauis, ja rintatreeni sekä lopuksi tein 40 min aerobista. Treeni meni todella hyvin. 🙂 Kiitos vielä Tuulosen Hyvinvointikeskukselle! Menen varmasti kesällä sinne uudelleen treenaamaan kun menen mökille.

Lauantaina lähdettiin ajoissa mökiltä kotia kohti. Kotona vähän siivoiltiin ja käytiin sitten vielä illalla Carusellissa kahvilla. Lauantai-ilta meni leffoja katsellen kun ystävä tuli yökylään. 🙂

Sunnuntaina mulla oli myös aamulenkki mutta kesken lenkin mua rupes sattumaan niin paljon vatsaan, että jouduin jättämään sen kesken. Kipu onneksi hellitti kotona ja päivällä pääsin salille tekemään jalkatreeniä jonka jälkeen tein vielä 30 minuuttia aerobista. Jalkatreeniin kuului mm. kyykkyjä, askelkävelyä, reiden ojennusta ja koukistusta sekä hyppelyä. Olin aivan rikki treenin jälkeen.. hyvällä tavalla. 🙂

Kisadietin suhteen painon jumitus on historiaa ja paino tippuu! Tiedän, että se taas jossain vaiheessa rupeaa jumittelemaan mutta nyt nautin jokaisesta pudotetusta 100 grammasta kun vaan voin! Totaalipudotus kisadietin aikana on -6,7 kg.  Mutta paljon on edelleen pudotettavaa. Tulevaisuudessa haluan kyllä pitää kiinni että kisapainoon ei tule kuin 5-7 kg lisää jotta ei olisi näin paljon pudotettavaa.

Fiilis on ollut nyt taas ihan hyvä. Nyt on ruvennut tulemaan vaan aika kylmä ja oon joutunut pukemaan tosi paljon päälle ihan kotonakin. Nälkä on myös, mutta oon pystynyt aika hyvin psyykkaamaan itteni, että se rasva palaa just silloin kun tunnen sen nälän. 🙂

Ihanaa viikkoa kaikille!

ennen

Tässä on ennen ja jälkeen kuvaa kisadietillä. Eli -6,7 kg. 🙂 Vielä on puolet ajasta onneksi jäljellä. 🙂

jättäri

Jättärillä porrastreeneissä.

mökki

mökki2

Mökkeilyä.

sali 4

sali2

sali

Tuulosen Hyvinvointikeskus / Fitness Studio

 

sali5

asu

Uusi haalari. 🙂

 

aamulenkki

Aamulenkillä.

 

 

 

6 kommenttia

  1. Laura kirjoitti:

    Ihana haalari!! 🙂

  2. Riina kirjoitti:

    ihana haalari! Ikinä ennen kysynyt, mutta nyt on pakko kysyä että mistä ostit? 🙂

  3. Petra kirjoitti:

    Kattelin samaa kuin Laura eli haalaria – hieno 😉 Ja ihastelen myös sun muutosta! 🙂

    • johannavaris kirjoitti:

      Kiitos. Oon itsekkin ihan rakastunut tohon! Kiitos! Ihana on itsekkin huomata että muuutosta tulee mutta vielä on todella pitkä matka sinne lavalle asti. 😀

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *