Hae
JohanOnFitness

Neljän Viikon Tulokset Dietistä ja PG

Sunnuntaina kävin tuttuun tapaan taas aamulenkillä ja iltapäivästä menin posettelemaan neiti A:n kanssa. Posettelun jälkeen tein vielä viikon viimeisen treenin johon kuului koko yläkropalle pumppauksia eli pitkiä sarjoja. Treeni meni hyvin ja sain hyvän tuntuman oikeisiin paikkoihin.

Sunnuntaina kävin taas vaa’alla ja painoa on nyt tippunut neljässä viikossa 3,3 kg. Eli ihan ok pudotustahti on ollut ja muutoskuvissa näkyy jo hieman muutosta. Silti paljon on vielä matkaa ja toivon ettei suurempia jumituksia tulisi koska vaikka aikaa vielä on niin nämä 20 viikkoa menee varmasti nopeasti myös ohi. Suurin pelko tosiaan on ettei tuolta alta lihasta tarpeeksi löydy.

Maanantaina pääsin Sulon mukaan testaamaan PG treeniä (Power Gainers). Kyseessä on oman kehon painolla tehtävää treeniä. Käytännössä toiminnallista harjoittelua. Lämmiteltiin mm. leikkimällä hippaa ja polttopalloa. Treeneissä tehtiin liikkeittä pareittain hyödyntämällä mm. köysiä. Tehtiin ns. kulmasoutua niin että pari nojasi taaksepäin ja piti narusta kiinni ja itse nojasin myös taaksepäin ja vedin narusta niin että pari liikkuu. Tehtiin myös eri liikkeitä jotka parantaa liikkuvuutta ja sainkin hyviä vinkkejä joita voin hyödyntää itsekkin liikkuvuuden parantamiseksi. Oli kyllä hieno ja mielenkiintoinen kokemus ja jos aikaa olisi niin voisin tuota ruveta ihan harrastamaankin. Kannattaa käydä tutustumassa lajiin osoitteessa: http://power-gainers.com/

Tässä vielä tiivistelmä PG:n verkkosivuilta:

Power Gainers on luovaa toiminnallista harjoittelua, joka tähtää oman suorituskyvyn parantamiseen. Treeneissä tehdään paljon oman kehon painolla, lisäksi käytetään monipuolisesti erilaisia apuvälineitä, kuten kahvakuulia, nostosäkkejä ja vetoliinoja. Osa PG-treeneistä keskittyy enemmän kehonhallintaan ja osa vahvemmaksi tulemiseen, sykkeitä nostellaan kiertoharjottelulla ja intervallitreeneillä – kehoa haastetaan monipuolisesti. Power Gainers on ennenkaikkea luovalla tavalla treenaamista, yhdessä porukalla itsensä haastamista, sisukkuutta ja elämänasennetta.

Selkä tuntui jo tuolla treeneissä aika jäykältä ja se on nyt muutaman päivän vähän vihotellut ja tänään se sitten meni pahemmaksi. Jouduin kesken työpäivän hakemaan relaxantti- ja kipulääkepiikit reiteen ja eikun vaan kotiin nukkumaan. Olin ihan kuin halolla päähän lyöty kun pääsi  kotiin. Lääkkeet väsytti ihan hulluna ja tuli jopa hieman huono olokin. Katsotaan miltä selkä tuntuu aamulla, mutta salitreeniä en tietenkään tänään kyennyt tekemään. Jos on huomennakin kipeä niin pakko skipata huomisetkin treenit.

Blogiin on piakkoin tulossa myös hieman uusia tuulia. Ei mitään mullistavia juttuja mutta haluan antaa lukijoille myös lisää sisältöä. 🙂 Voitte myös itse kommentoida minkälaisia juttuja te haluaisitte lukea enemmän? 🙂

 

ennenjajalkeen

Neljän viikon kehitys dietillä.

 

kuva 6

Neljän viikon kehitys dietillä.

 

kuva 5

Aamulenkillä sunnuntaina.

 

 kuva 2

  

kuva 1

 

 kuva 4

Työasua.

 

kuva 3

Mä ja Herra A juomassa pepsimaxia kuoharilaseista parvekkeella parvekesiivouksen jälkeen. 😀

 

pg5

Power Gainers.

pg3

pg2

pg

 

 

 

8 kommenttia

  1. Jenni kirjoitti:

    Kyllä huomaa, että dieetti puree! Tsemppiä koitokseen, näytät upealle 🙂

    • johannavaris kirjoitti:

      Moikka!

      Oi, kiitos paljon! 🙂 Ihanasti kommentoitu! 🙂

  2. Hanna kirjoitti:

    Mahtavaa edistymistä! 🙂 Ja ihana harmaa bleiseri sulla päällä tossa työasua kuvassa! Mistähän se on hommattu?

    • johannavaris kirjoitti:

      Moi!

      Kiitos! 🙂 Voi hitsi en yhtään muista mistä se bleiseri on. On nimittäin tosi vanha.. Oiskohan joskus aikoja sitten ostettu Gina Tricotin alennusmyynneistä. 🙂

      T. Johanna

  3. laura kirjoitti:

    moi! monesti viikossa teet aamulenkin ja kuinka pitkän ? juosten vai kävellen ? ja teetkö ihan tyhjällä mahalla?
    ja monta kcal saat päivässä ? 🙂 sulla on hyvä ja inspiroiva blogi!!

    • johannavaris kirjoitti:

      Moikka,

      Teen aamulenkin tällä hetkellä 4 kertaa viikossa reippaasti kävellen ja tyhjällä vatsalla. En laske kaloreita niin en osaa yhtään sanoa kuinka monta kaloria päivässä syön. Jos pitäisi arvata niin luulisin sen olevan jotain 1800.

      Kiitos paljon ja kiva kun luet ja kommentoit! 🙂

      T. Johanna

  4. outi kirjoitti:

    Tiivistymisen kyllä huomaa 🙂

    http://outinfitness.fitfashion.fi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *