Hae
JohanOnFitness

Vieraissa Mayor’silla

Nyt ollut muutama päivä taas vähän kiirusta mutta nyt taas kerkesin päivittämään mun kuulumiset.

 Viikonloppu meni tosi mukavasti! Perjantaina olin aamulla treenaamassa mun pt:n kanssa ja treenit meni tosi hyvin. Tehtiin yläkroppatreeniä koska pohje tuntui vieläkin hieman aralta. Lauantaina olin taas töissä ja töiden jälkeen menin ystävän kanssa Flamingon spahan. Lilluttiin siellä reilu tunti ja käytiin ihan liukumäessäkin. Oli kyllä tosi kivaa! Ystävä tuli mun luokse yöksi ja katottiinkin vaan loppuilta telkkaria.

 Sunnuntaina en oikeastaan tehnyt mitään muuta kuin kävin posettelemassa Neiti A:n ja Neiti I:n kanssa. Posettelut meni ihan ok mutta edelleen oon vaan tosi jäykkänä vaikka oon kiinnittänyt kehonhuoltoon tosi paljon huomiota.

 Kävin pettämässä Motivusta, Satsia ja Fitness24Seveniä Mayorsilla. Maanantaina nimittäin menin työpäivän jälkeen Mayorsille treenaaman mun pt:n kanssa.  En ollut käynyt siellä uudistumisen jälkeen ja olipas tilat kasvanu. Tuli kyllä sellainen olo kun sinne menin että ihan kun oisin palannut kotiin. Silloin kun tää projekti alkoi niin kävin ahkerasti Mayorsilla saman pt:n kanssa kuin nytkin treenaamassa ja silloin kisaaminen oli kaukainen haave. Siitäkin on aikaa jo yli 1,5 vuotta. Oli kyllä nostalginen fiilis! Siellä on kyllä hyvi meininki ja fiilis ylipäätään. Sitä on vaikea kuvailla.  Suosittelen kokeilemaan! 🙂 Tehtiin siellä olkapää/ojentajatreeni.

 Maanantain treeni:

 – Vipunostot suorin käsin sivulle 5 x 20 x 4 kg/käsi (30 sek palautuksilla)

– Pystypunnerrus 6 x 15 kg, 6 x 17 kg, 6 x 20 kg, 6 x 22,5 kg, 6 x 22,5 kg

 Triplasarjana:

 – Viparit laitteessa 3 x 10

– Takaolkapäät laitteessa istuen 3 x 10

– Takaolkapäät laitteessa seisten 3 x 10

 – Pystypunnerrus laitteessa 2 x 10

 Superina:

 – Ojentajapunnerrus 2 x 10

– Penkki dippi 2 x 15

– Ranskalainen punnerrus 2 x 10

– Ojentajapunnerrus 2 x 10

 Loppuun:

 – Ranskalainen punnerrus maaten niin että pt piti koko ajan kyynerpäistä kiinni restpausella (eli kun voimat loppu niin 10 se taukoa ja sit taas jatkuu heti) 50 x 10 kg

 Oli aivan hullu treeni. En muista milloin viimeksi oisin ollut noin endorfiinihöyryissä treenin jälkeen kuin nyt. Toi viimeinen liike kruunas koko homman! Pt sanoi vaan treenin jälkeen että oli muuten sen verran rankan näköinen treeni että aikoo itse vetää saman. 😀 Olin koko kotimatkan ihan tulipunainen.

 Tiistaina aamulla kävin tekemässä Satsissa aamulenkin juoksumatolla 45 minuuttia ja päälle kävin vielä posettelemassa vähän aikaa.

 Tiistaina töiden jälkeen pääsin taas Suloon. Ei olla vähään aikaan otettu mun jalkoja niin nyt hierottiin pohkeet, takareidet, pakarat ja etureidet. Oli todella hyvä hieronta taas kerran! Kiitos Sulolle! Käykäähän tykkäämässä heistä heidän FB-sivuilla koska siellä on tosi hyviä tarjouksia joka viikko. Pääsette sinne tästä.

 Mukavaa viikkoa kaikille! 🙂

 

 kuva 1

 

kuva 2

 

kuva 3

 

 

2 kommenttia

  1. anna kirjoitti:

    Moikka luin aikaisempia kirjoituksia kipeänä ollessani ja huomassin kirjoituksen säästöliekistä jossa huomasin että olit kirjoittanut että sinulla rankan treeni kauden aikana on puolukkapäivät hukassa, kuinka paljon olet joutunut nostamaan painoa tai hölläämään treenia jotta ne ovat palautuneet. Toki jokaisella on erilainen keho. Muilla kokemuksia kuinka paljon on joutunut hölläämään jotta keho alkanut toiminaan,vinkkejä asiaa koskien,kiitos etukäteen!

    • johannavaris kirjoitti:

      Moikka,

      Kiitos kommentista!

      Ruokavaliota kasvatettiin aika paljon mutta söin kumminkin noin 2 000 kaloria päivässä jos sitäkään.
      Mutta en siis herkutellut vaan söin puhdasta ravintoa ja mittasin silti kaiken mitä söin. 🙂
      Salilla kävin edelleen 5 kertaa viikossa mutta jätin 6 kk kokonaan aerobiset pois. Jo ensimmäisenä kuukautena huomasin kehossa muutokset paranemisesta.

      Suosittelen kyllä ammattilais pt:tä koska hän voi tehdä juuri sulle sopivat ohjeet. 🙂

      Tsemppiä!

      Yt,
      Johanna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *