Hae
JohanOnFitness

Erilainen Naistenpäivän Lahja

Lauantaina töiden jälkeen menin ystävän kanssa Satsiin treenaamaan ja molemmat tehtiin omat treenit, koska kaverilla oli jalkapäivä ja mulla yläkroppa.

Lauantain treeni:

  • Ylätalja niskan taakse + ylätalja kapealla otteella eteen 2 x 12 x 40 kg
  • Alatalja 2 x 12-15 x 37 kg
  • Avustettu leuanveto 2 x 10
  • Kulmasoutu kp 2 x 8-10 x 20 kg/käsi
  • T-soutu 12 x 20 kg, 12 x 25 kg (laitteessa)
  • Maastaveto tempausotteella 10 x 50 kg, 10 x 60 kg
  • Vasarakääntö 2 x 6 x 12,5 kg/käsi + 9 x 9 kg
  • Scottissa hauiskääntö tangolla 2 x 8 x 20 kg, 2 x 8 x 15 kg + pumppaamalla 15 x 10 kg
  • Lopuksi 9 x 20 toistoa erilaisia vatsalihasliikkeitä

Treeni meni hyvin. Harmi vain, että lapaluun kohdalla jokin venähti ja nyt se on sitten kipee. :/ Kaveri veti mulle ton vatsalihastreenin ja kyllä sattu! Oli tosi hyvä vatsajumppa.

Treenin jälkeen juostiin kauppaan ja kello oli 10 vaille kuus, joten meillä oli 10 minuuttia aikaa hoitaa ostokset ja juostiinkin ympäri kauppaa ihan hädässä. Meidän ostoskärryn täytti treenikamat joka toi hieman haastetta ostosten kuljettamiseen. Ystävä tuli meille myös yöksi ja katottiinkin illalla vaan leffa ja hölmöiltiin, tuttuun tapaan. Kaveri nappas mut syliin ja teki etukyykkyjä. 😀 Nauroin ihan hulluna! Kivaa oli!

Sunnuntaina syötiin rauhassa aamupala ja kateltiin vaan monta tuntii telkkaria. Ihana oli kun ei ollut kiire yhtään mihinkään. Luovuin yöpaidasta vasta iltapäivällä kun mulla oli taas sunnuntain vakkari posetreenit ja salitreeni Leppävaaran Satsilla neiti A:n kanssa ja tällä kertaa oli mukana myös toinenkin kisaaja, neiti I. 🙂 Poseteltiin joku tunti ja sit mentiin tekemään treeniä. Meillä oli A:n kanssa muutama sama liike niin tehtiin ne yhdessä toisiamme tsempaten ja varmistaen. Treeni meni taas tosi hyvin perille!

Sunnuntain treeni:

  • Lantion nostot 10 x 60 kg, 8 x 120 kg, 10 x 120 kg
  • Jalkaprässi leveällä asennolla ihan niin syvältä kun vain voi, 12 x 150 kg, 12 x 170 kg, 12 x 190 kg, 10 x 210 kg
  • Takareidet laitteessa hitaasti 2 x 12 x 35 kg
  • Pakarapotku laitteessa 2 x 12 x 20 kg
  • Kyykky smithissä 2 x 10 x 48 kg
  • Sumokyykky kahvakuulalla 2 x 15 x 28 jg
  • Takareidet jumppapallolla rullauksena 2 x 12
  • Selän ojennus 2 x 12 x 10 kg
  • Peppuliike jumppapallolla 2 x 15

Treeni meni tosi hyvin ja sain kyllä pakaraan ja takareisiin kunnon tuntuman. Alkaa pikkuhiljaa iskeä sellainen pienimuotoinen paniikki, koska kisadietti alkaa pian ja lihaksen kasvatukseen ei ole kauheesti enää aikaa. Toivottavasti tuolta alta paljastuu edes jotain lihaksia!!

Kiva oli muuten instassa katsoa miten ihania juttuja kaikki oli saanut naistenpäivän kunniaksi. Jotkut oli saanu golfmailaa, shampanjaa, tosi moni oli saanut kukkia, illallisen jne. Mä mietin kyllä ennen kotiin lähtöä, että sattuisinko saamaan kukkia tai jotain lahjaksi. Noh, kun mä  tulin kotiin lauantaina niin poikaystävä ilmoitti heti, että hänellä on lahja mulle ja mun kaverille. Hän juoksi keittiöstä eteiseen ja toisessa kädessä oli Battery ja toisessa 1,5 L pepsimaxi. Battery oli kaverille ja pepsimax mulle.  Sain siis naistenpäivän lahjaksi pepsimax-pullon. 😀 Noh, ajatus on tärkein ja itseasiassa se osui aika hyvin, koska mun piti ostaa sitä mutta unohdin. 😀 Ja olihan tää nyt aika liikkis. 🙂 <3

MItäs te saitte Naistenpäivänä? 🙂 Kiva ois kuulla!

 

selka2

Toivottavasti toi selkä nyt vielä edes vähän kasvaisi ennen kisadiettiä.

 

ostos

 

syli

Normi lauantai-ilta. 😀

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *