Hae
JohanOnFitness

Urheilullinen Viikonloppu ja Taas Uusi Ennätys!

Viikko on taas takana ja ihan harmittaa miten nopeesti aika meneekin ohi! Tiivistettynä mun viikosta niin torstaina olin töiden jälkeen pumppaamassa taas pt:n kanssa Motivuksen Kampissa Olkapäitä ja ojentajia. Oli vähän puhti poissa, mutta niin kuin aina, niin kyllä se koutsi musta kaiken irti saa! Tuli taas tosi hyvä mieli treenistä ja olkapäät ja ojentajatkin kiitti!

Lämmittelyks tehtiin kolme kierrosta kiertoharjoittelua jossa oli arnoldpunnerrus, vipunostot taakse, vipunostot sivulle, rinnallevetopunnerrus, toinen vipariliike taakse ja viparit yhdellä kädellä sivulle. Ja tää oli siis lämmittelyä. 😀 Tän jälkeen tehtiin smithissä pystypunnerruksena se kunnon ”työsarja”. Ojentajia tehtiin taas smithissä, taljassa ja avustettua dippiä. SATTU! 🙂

Torstaina mulla ois ollut normaalisti myös tanssiryhmän treenit, mutta ne peruuntui viime hetkellä. Ilta menikin sitten kehoa huoltaen kotona. 🙂

Perjantaina menin töiden jälkeen salille. Oli edelleen puhtipois olo ja mietin mitä treenistä tulee, mutta onneksi se meni silti ihan  hyvin. Treenasin selkää ylätaljassa, alataljassa, kulmasoutua, t-soutua, hausikääntöä scottissa ja tangolla sekä vasarakääntöä käsipainolla. Lopuksi tein yhteensä 180 vatsalihasliikettä (20 kappaletta aina eri liikettä). Selkä oli ihan hyvässä pumpissa treenin jälkeen ja olokin koheni.

Lauantaina heräsin aamulla ajoissa ja menin tekemään salille intervallin tyhjällä vatsalla. Menin crossarilla 30 min. Treenin jälkeen menin kotiin syömään aamupalan ja lähdin sitten Suloon hierottavaksi. Hierottiin lihaskalvoja jaloista. Tuntui tosi erialiselta kuin tavallinen hieronta mutta musta se oli kyllä miellyttävää ja lihaksissa kyllä tuntui erilaiselta, en osaa selittää että miten mutta hyvältä joka tapauksessa tuntuu! 🙂 Kiitos paljon SULO!

Hieronnan jälkeen kävin vähän sukuloimassa, jonka jälkeen menin Pitäjänmäen Satsiin posettelemaan ja venyttelemään yksin. Treenasin myös vähän meidän tanssiryhmän koreota. Mulla ei ollut mitään ohjelmaa niin ajattelin käyttää ajan hyväkseni.

Illalla kävin kaverin luona katsomassa vähän jääkiekkoa ja sosialisoitumassa ja tein kotona vielä ruuat taas 14 päiväksi eteenpäin.

Tänään mulla oli taas treenit mun ystävän kanssa Leppävaaran Satsilla. Poseteltiin ekana joku tunti ja sen jälkeen tehtiin yhdessä jalkatreeni. Kiva oli jutskailla niitä näitä ja saada taas vertaistukea. Tuntuu niin ihanalta kun voi puhua toiselle niin, että se oikeesti ymmärtää ja ei katsoa kuin hullua. 😀 Rikoin jalkaprässissä taas mun ennätyksen. Nyt tein 8 x 220 kg! 🙂 Posekuvissa huomaa, että miten paljon onkaan vielä työtä tehtävänä koko kropan suhteen mutta pitää nyt vaan malttaa ja yrittää olla painikoimatta. 🙂

Sunnuntain treeni:

  • Lantion nostot tangolla 10 x 80 kg, 10 x 100 kg, 6 x 120 kg
  • Jalkaprässi 8 x 150 kg, 8 x 190 kg, 8 x 220 kg
  • Sumokyykky smithillä 2 x 10 x 38 kg
  • Syväkyykky smithissä 2 x 12 x 48 kg
  • Takareidet laitteessa 2 c 12 x 35 kg
  • Selän ojennus 2 x 12 x 10 kg
  • Askel kävelyt 2 x 12 x 17,5 kg/käsi

Tänään otin tarkoituksella vähän pienempiä painoja, koska mulla oli jalkahieronta takana ja jalat tuntui tosi rennoilta. Keskityin siihen että jalat oli jännityksellä ihan koko ajan, niin ettei lihas lepää missään vaiheessa. Jalkaprässissä en nyt ihan tähän pystynyt, mutta muissa liikkeissä pystyin ihan ok:sti. Treenin jälkeen tein vielä 20 min intervallin.

Kun pääsin kotiin niin  jumituin täysin sohvalle. En vaan päässyt ylös. Olin ihan rikki. 😀

Instagramissa on muuten taas video pätkää tulossa treeneistä! @johannavaris :))

 

selkä

 

autokasvo

Näin onnellinen olin Sulon hieronnan jälkeen. 😀

 

kolmonen

Aamu intrervallitreeniin menossa uusien housujen kanssa! 🙂

 

 

sats_pi

 

sekamelska

Mun ja neiti A:n sekamelska posettelussa. 😀 Muutama sheikkeri mukana.

 

pose232

 

pose23

 

posetakaa

 

 

 

4 kommenttia

  1. Heidi Meronen kirjoitti:

    Ihanat housut ja ihana PYLLY!!!!!! Tahtoo tahtooo tuommoisen pyllyn! 😀 Hyvin oot muskelisoitunut (ymmärrät sanan) viime näkemästä, ja etenkin alakropasta. Oon hiton ylpee siusta! Voisit tehdä mulle sitten satsissa aina kerran viikkoon jonkun (eli aina perse) treenin, mut huom miun painoilla, ei siun hulluilla painoilla pysty vielä vuosiin treenaa miun minimaalista persettä, mutta baby steps baby steps 🙂

    Jeij kohta nähdään <3 halipusurutistus <3

    • johannavaris kirjoitti:

      Moikka,

      Kiitos söpötti!!
      No hyvä että näyttää että ois vähän ees muskelii tullu 😀 Joo todellakin vedetään treenejä sitten yhdessä!! Tulisit jo! <3

  2. Tipa kirjoitti:

    Moi,

    Millon sulla on ne kisat ja milloin sun dietti alkaa?

    • johannavaris kirjoitti:

      Moikka,

      Kiitos kommentista.
      Mulla on kisat tulevana syksynä ja dietti pitäisi alkaa ihan lähiaikoina. 🙂 Eli dietti tulee kestämään noin 5-5,5 kk. 🙂

      Yt,
      Johanna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *