Hae
JohanOnFitness

Hyvästit Farkuille!

Maanantaina pääsin töiden jälkeen taas Sulon käsittelyyn. Mulla ois ollu aika myös hierontaan, mutta valitettavasti mulle oli sattunut töiden kanssa tuplabuukkaus, jonka takia jouduin hieronnan jättämään välistä. Kerkesin kumminkin Sulolle puoli kuudeksi ja multa huolettiin ripset ja sokeroitiin kainalot. Ripsistä tuli taas ihan täydelliset ja sokerointikin sujui tosi hyvin. 🙂 * Kohta on muuten tulossa Sulon kanssa yhteistyössä tehty Arvonta! Siitä lisää vähän ajan päästä!

*Sulon kanssa on voimassa oleva yhteistyösopimus.

 

Tiistaina heräsin aamulla taas ihan silmät ristissä. Väsytti ihan hulluna, mutta ei se auttanut kun vaan lähteä töihin.  Vaikka herääminen ärsyttää niin tykkään kyllä silti rutiineista ja en vois kuvitella elämää ilman töitä ja perus arkirutiineja. 🙂 Tiistaina mulla oli treenit Satsissa ja treenasin selkää ja hauiksia.

Tiistain treeni:

  • Ylätalja niskan taakse 8 x 45 kg, 8 x 50 kg, 8 x 55 kg
  • Avustettu leuanveto leveä ote 2 x 10
  • Alatalja rusetilla 12 x 32 kg, 10 x 37 kg, 8 x 42 kg
  • Maastaveto tempausotteella 2 x 8 x 60 kg
  • T-soutu 8 x 30 Kg, 8 x 20 kg, 15 x 10 kg
  • Ylätaljassa naruilla selkäliikettä 2 x 15
  • Scott hauiskääntö z-tangolla 10 x 20 kg, 10 x 15 kg
  • Vasarakääntö 2 x 6 x 12,5 kg/käsi + 6 x 10 kg/käsi
  • 9 eri vatsalihasliikettä 20 toistoa

Treeni meni ihan hyvin ja selkä oli kyllä aikamoisessa pumpissa treenin jälkeen. Se motivoi ihan hulluna! 🙂 Vatsoissa sattu ihan sikana lihaksiin, huomaa että teen niitä vaan 1-2 kertaa viikossa. Treenin jälkeen kotona taas huollatin kehoa. 🙂

 

Keskiviikkona mulla oli ihan sama homma. Eli menin töiden jälkeen Satsiin ja tällä kertaa treenasin etureidet ja pohkeet.

Keskiviikon treeni:

  • Kyykky vapaalla tangolla 12 x 30 kg, 2 x 10 x 40 kg
  • Prässi kapealla jalka-asennolla 10 x 140 kg, 10 x 160 kg, 10 x 180 kg
  • Kyykky smithissä kapealla jalka-asennolla 2 x 10 x 50 kg
  • Hackki kapealla jalka-asennolla 2 x 12
  • Reisiojennus jalkaterät sisäänpäin 10 x 45 kg, 10 x 55 kg, 10 x 65 kg
  • Pohkeet seisten smithissä 2 x 10 x n. 100 kg
  • Pohkeet istuen 10 x 30 kg, 10 x 45 kg

Jalkatreeni oli aika huono. Olin aika väsynyt ja energiatasot oli aika alhaalla kun menin salille. En vain saanut rutistettua nyt itsestäni oikein mitään irti. Ens viikolla pakko tehä tää treeni pt:n kanssa. Treenin jälkeen menin sukuloimaan ja illalla huollatin kotona taas kehoa.

Mulla ollu tällä viikolla taas ”yllättäen” vatsa kipeä. Noh alkaa olla jo tavaramerkki. Oon myös joka viikko herännyt nälkään. Ihan uskomatonta. Ateriat mitä syön on aika isoja ja silti heräilen yöllä nälän tunteeseen. Tosi inhottavaa ja vielä ei olla edes dietillä. Huoh.

Oon huomannut nyt kun oon jo jonkun aikaa tätä uutta treeniä niin lihakset on  jossain mielessä vähän kasvanut mutta kun tuo rasva ei oo mihinkään hävinnyt niin esim. mun reidet on hemmetin isot! 😀 Oon joutunu käyttää vaan stretch-housuja kun kaikki farkut ottaa reisistä kiinni. Pakko oli laittaa esimerkki tuosta meikäläisen reidestä. 😀 Kyllä mä ootan ja kovasti sitä kisadiettiä, että pääsen tästä lämpökerroksesta eroon.

 

  ripset

Uudet ripset!

 

paita

Mun uus paita repes! Liikaa treeniä. 😀

 

jalka

Ei mahdu farkut, ei!

 

 

 

 

2 kommenttia

  1. mma kirjoitti:

    onko sulla jäsenyydet kaikille saleille missä käyt? 🙂 vai miten voit käydä aina vähän eri saleilla?

    • johannavaris kirjoitti:

      Moikka,

      Kiitos kommentista.

      Kyllä mulla on jäsenyys aika monelle salille. 😀 Mulla on vakiojäsenyys Fitness 24 seveniin ja Satsiin. Molemmissa jäsenyyksissä saan käyttää kaikkia heidän saleja ympäri Helsinkiä. Motivukseen mulla on 10 kerran kortti josta käytän kertoja aina pt-treeneissä. Fitness24Sevenin jäsenyys ei onneks maksa kuin 20 e / kk ja Motivuksen 10 kerran kortit ostan aina liikuntaseteleillä joten siihenkään ei mene omaa rahaa kauheasti. 🙂

      Yt,
      Johanna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *