Hae
JohanOnFitness

Kunnon Treeni Takareisille ja Pepulle!

Maanantai oli mulla vapaapäivä urheilusta. Menin töistä suoraan kotiin ja nukuin päiväunet ja jatkoin hieman vielä kodin siivousta.

Tiistaina menin töiden jälkeen treenaamaan Martinlaakson Fitness24Seveniin. Tällä viikolla mulla on kolme kertaa jalkatreeni ja eilen tein niistä ensimmäisen. Treeni painottui takareisiin ja peppuun.

Tiistain treeni:

  • Syväkyykky smithissä 10 x 68 kg, 8 x 73 kg
  • Lantion nostot lattialla tangolla 8 x 90 kg, 8 x 110 kg
  • Jalkaprässi 12 x 130 kg, 12 x 160 kg, + ihan syvältä kantapäillä 2 x 15 x 80 kg
  • Sumokyykky tangolla hitaasti alas ja hitaasti ylös 10 x 60 kg, 8 x 65 kg
  • Takareidet alataljassa maaten 12 x 32 kg, 12 x 36 kg
  • Selän ojennus ankka-asennossa 2 x 12 x 10 kg
  • Askel kävely pitkällä askeleella 2 x 12 x 17,5 kg/käsi
  • Maastaveto 8 x 60 kg, 8 x 70 kg

Treeni meni hyvin ja ähkin taas ”painonnostovyön” kanssa tulipunasena. Hiki virtas ja kirjoiluilta ei vältytty. 😀 Eli treeni meni todella hyvin. Muutamassa liikkeessä uskon että oisin voinu haastaa itteeni taas vähän enemmän mutta jostain syystä muutamassa liikkeessä jäi se viimeinen rutistus puuttumaan. Tää on mun nykysessä treeniohjelmassa lempitreeni. Käy todella hyvin juurikin takareisiin ja peppuun. Kaikki liikkeet ihan perus liikkeitä ja ei tarvitse käyttää mitään erikoistekniikoita. Kunhan vaan uskaltaa laittaa tarpeeksi painoa. 🙂

Treenin jälkeen venyttelin rauhassa kotona ja tein liikkeittä jotka parantais mun liikkuvuutta. Huomaan, että vaikka harrastan myös tanssia niin silti mun liikkuvuus on kärsinyt aika pahasti. Sen takia poseerausasennot tuottaa tuskaa. Nyt yritän joka päivä tehdä näitä venytyksiä ja liikkuvuus harjoituksia.

Mulla on vähän sellainen olo että flunssa yrittää tehdä tuloaan; kylmiä väreitä ja kurkussa outo tunne. Toivon todella etten nyt vaan sairastuis!

 

DSC_3118 pienempi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *