Hae
JohanOnFitness

JohanOnArvonta: Nyt arvotaan Puhdas+ Caps -tuotepaketti!

JohanOnArvonta

Kilpailun yhteistyökumppani: New Organics Oy / Puhdas+ Caps

Nyt voit voittaa Puhdas+ Caps -tuotepaketin, jonka arvo on noin 90 €! New Organics:in Puhdas+ Caps -tuotteet ovat puhtaita, orgaanisia sekä ekologisia terveys- ja hyvinvointituotteita. Tutustu tuotteisiin tästä.  

Palkinto:

– Puhdas+ Beauty kollageeni & Tyrnimarja -paketti

Puhdas+ Beauty Kollageeni & tyrnimarja todistetusti auttaa ihoa näyttämään kiinteämmältä, sileämmältä ja kimmoisammalta. Tuotteessa on kollageenin lisäksi kotimaista luomu-tyrnimarjaa.

– Puhdas+ Caps Vihreä kahvipapu-uute, ”extra” pakkaus, 150+40 kaps

Vihreä kahvipapu-uute  auttaa polttamaan rasvaa ja estää rasvan kertymistä elimistöön.

 

 Arvonnan säännöt:

– Kommentoi postaukseen nimesi ja sähköpostiosoitteesi (tai yhteystietosi) ja kerro samalla mikä on sun lempitreeni. Esim. Hauis/ojentaja tai jalkatreeni, jne.

 – Arvonta alkaa nyt ja päättyy ensi sunnuntaina 2.2.2014.

– Kaikkien kommentoijien kesken arvotaan yksi tuotepaketti.

 *Postaus tehty yhteistyössä Puhdas+ Capsin kanssa. Postauksen kuvat ja tuotteet saatu New Organics Oy / Puhdas+ Capsilta. New Organics Oy on yhteistyössä JohanOnFitness -blogin kanssa ja lahjoittaa tuotepaketteja bloggarille.

 

Kiitos Puhdas+ Capsille ihanasta yhteistyöstä ja hyvistä tuotteista, jotka ovat itselläni kovassa käytössä sekä mahdollisuudesta ilahduttaa myös lukijoita näillä tuotteilla.

 

 

Puhdas+ C..

Puhdas+ Beauty kollageeni + tyrnimarja (2)

 

35 kommenttia

  1. Niina kirjoitti:

    Viharakkaussuhde jalka+pepputreeniin, mutta lemppari se on silti! 😀

    makinen.niina@gmail.com

  2. Laura kirjoitti:

    Oi, huikee arvonta! Oon niin nuuka ostamaan mitään lisäravinteita, että tää olis kyllä tarpeellinen 🙂 Toivottavasti arpaonni osuis kerrankin kohdalle.

    Oma lempitreenipäivä on jalka/peppu-päivä. Silloin saan itelleni parhaan tsempin ja päälle ja kehitystä tapahtuu nopeimmin.

  3. Eija Pulkkinen kirjoitti:

    Jalat ja peffa 🙂

  4. Kirsi N kirjoitti:

    Venyttely on ihanin asia mitä salilla voi tehdä, mutta kun treenistä nyt puhutaan niin kallistun tuskalliseen peppu+jalka-osastoon.

  5. Inkeri kirjoitti:

    inkeri.saari@liiketalousopisto.fi

    Onko pakko valita vaan yhtä?? 😉 rakastan jokaista treeniä! Tällä hetkellä piippuun parhaiten saan kuitenkin itteni olkapää reenissä.

  6. Sonja kirjoitti:

    Treeni, joka on vedetty ihan loppuun saakka ja kaikki mehut annettu itestä on paras! Kuitenkin takareisi-pepputreeniä lähden tekemään innokkaimpana :DD
    launonen.sonja@gmail.com

  7. Jonna kirjoitti:

    Ehdottomasti paras on yhdistetty jalka- ja pepputreeni! Niissä kun saa kunnon poltteen aikaan, niin ei sitä tunneta voita mikään 😀

    jozd (@) netti.fi

  8. Eeva kirjoitti:

    Parasta on, kun pääsee salille kaverin kanssa 😉 saadaan zempattua molemmat puhti pois! Kaikista parasta (lue:tarpeellisinta) on reenata jalkoja ja peppua!!:)

  9. Xeve kirjoitti:

    Pepputreeni ehdottomasti! 🙂

  10. Elisa Hynynen kirjoitti:

    Takareisi-pakara -treeni on paras <3 Silloin saa itsensä piiskattua melkoiseen treeniin! 🙂

  11. Roosa kirjoitti:

    Mun lempitreeni on ehottomasti haba-ojentaja!! 😀 On niin motivoivaa, kun tulokset tulee nopeemmin näkymään ku muualla (mulla ala- ja keskikroppa on rasvasempi kuin ylä)!
    Onki tullut ehkä vedettyy haba-ojentaja-treenii vähän kovemmalla intensiteetillä ku vaikka selkätreeniä.. Shame on me 😀 mutta onneks nykyää melkee kaikki treenipäivät maistuu hyvältä yleensä!

  12. Pia kirjoitti:

    Tällähetkellä suosikkini on rinta,hauis,ojentaja -treeni, ja olen ollut niin tyytyväinen kun vihdoin ojentajalihaskin alkaa näyttäytyä! 😉 ennen ojentajaliikkeet kuuluivat inhokkeihin.

    p-iia@outlook.com

  13. Marjo kirjoitti:

    Kyllä kaikki pepulle ja reisille tehtävät on mieluisimpia. Ihana se polte kintuissa treenin jälkeen!

  14. Laura kirjoitti:

    Peppu- ja rintatreenit ovat tämän hetken suosikit! 🙂

  15. eve kirjoitti:

    Suosikki reenini on olkapää-ojentaja. Treenaan kyseiset lihakset kylläkin eripäivinä mutta niitä tykkään reenailla kun työn tuloksen näkee heti peilistä 🙂

    hamalainen.eveliina@gmail.com

  16. Jenna kirjoitti:

    Lempparitreeni on kyllä tanssi, esim showtanssi tai tanko 🙂

    Jos pitää sanoo joku yksittäinen lihastreeni niin jalkaprässi.

    jenna.tiilimaa@gmail.com

  17. krista kirjoitti:

    Ehottomasti rinta & hauis!:D

    aho.93@hotmail.com

  18. Kia kirjoitti:

    Rakastan treenata olkapäitä, koska niihin saa aina ihan jäätävän tuntuman! 🙂

  19. Sara L kirjoitti:

    Hauis-olkapäätreeni menee aina perille ja nousee suosikiksi jalkatreeninkin yli 🙂

  20. May kirjoitti:

    Rinta maistuu!

  21. Minna kirjoitti:

    Paras treeni on koko kropan treeni. Saa mukavan poltteen koko kroppaan ja hiki virtaa. Joskus saatan tehdä vaan olkapää& vatsa treenin, jos olen jumppaillut aiemmin samana päivänä 🙂

  22. jenbinen kirjoitti:

    Mun lempparitreeni salilla on mavea ja clean&jerkiä sisältävät treenit. Niistä tulee aina vahva olo ja vaikka painot ei VIELÄ hirmuisia olekaan, niin kehittyminen motivoi noissa suuresti 🙂

  23. rita levänen kirjoitti:

    rita.levanen@luukku.com
    Pakko osallistua ja toivoo et onni suosii ja lemppari on jalkatreeni päivä

  24. Johanna Pakkas kirjoitti:

    Tällä hetkellä kaikki menee 😀

  25. Onnetar kirjoitti:

    Mielenkiintoinen ja kiva arvonta ihan niin kuin blogisi aina! 🙂 Suosikkitreenejäni ovat vatsa- ja pakaratreeni. 🙂

  26. saana kirjoitti:

    Peppureeni on lempparein 🙂

  27. Ellenelle kirjoitti:

    Suosikkitreeni on tällähetkellä ihan koko kropan perusohjelma, olen aloittanut salilla käymisen muutama kuukausi sitten ja pian on suunnitelmissa teettää oma saliohjelma 🙂 Tästä se lähtee, parempi kunto ja parempi olo.

  28. freja kirjoitti:

    Ehdottomasti etureidet!! Joka kerta ihan jäätävä polte ja tuntuma! Plus hiki joka virtaa aivan varmasti ! 😀 tsemppiä Oman treeniin ja dieettiin 🙂

  29. maarit kirjoitti:

    mä tykkään keong wangista (hanmandoo-pohjainen voimistelu). vähän erilaista ehkä kuin mitä tarkoitit, mutta sopii tälläiselle jo kovin aikuiselle naiselee :D.

  30. oonabc kirjoitti:

    jalkatreeni!

  31. Sanni kirjoitti:

    Jalkatreeni, sillä jalkoihin saa aina tuntuman. 🙂 Tosin selkätreeni alkaa pikkuhiljaa myös muotoutua suosikiksi…

  32. Taru kirjoitti:

    Hauistreeni maistuu aina, mutta tällä hetkellä suosikki on kuitenkin ehkä olkapäätreeni!

  33. Maikki kirjoitti:

    Rinta & hauis -treeni maistuu tällä hetkellä ainakin parhaimmalta!

  34. Sannu kirjoitti:

    Jalka ja peppu <3 Se polte, se polte 😀

  35. minski kirjoitti:

    Jalkatreeni on ykkönen!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *