Hae
JohanOnFitness

Vuoden ensimmäinen treeni

Eilen nukuin pitkään! Heräsin vasta puol 12 maissa ja kömmin keittiöön tekemään aamupalaa. Köllöttelin koko päivän sohvalla ja oli ihana vain olla.

Lueskelin kirjaa, katsoin sarjoja ja nautiskelin olostani.

Neljän maissa lähdin sitten salille tekemään treeniä taas yläkropalle Fitness24Sevenille.

Keskiviikon treeni:

Ylätalja kapealla otteella 15 x 41 kg, 12 x 48 kg, 10 x 54 kg, 12 x 48 kg 

Ylätalja rusetilla maassa 15 x 72 kg, 15 x 76 kg, 15 x 76 kg, 15 x 72 kg

Ylätaljassa molemmilta sivuilta kahvoilla selkää 15 x 18 kg / puoli, 2 x 15 x 24 kg / puoli

Kulmasoutu vinossa penkissä pudotussarjana 10 x 22,5 kg /käsi + 12 x 15 kg /käsi + 15 x 10 kg /käsi

Hauiskääntö ylätaljassa maaten 15 x 41 kg, 15 x 47 kg, 15 x 52 kg, 40 x 27 kg

Hauiskääntö z-tangolla 3 x 6-8 x 22,5 kg
Hyvin sain treenattua ja olo oli kyllä hyvä treenin jälkeen. Selkä ja hauikset oli ihan tulessa! Tykkäsin varsinkin tuosta taljassa tehtävästä pumppauksesta hauiksille.

Tuntui niin pahalta ja samalla niin hyvältä. 🙂

Kotiin päästyäni kokkailin 8 päivän ruuat valmiiksi. Yllätyksenä taas jauhelihaa ja kanaa. 😀

Huomaisin että edellisestä päivityksestä puuttui kokonaan uuden vuoden treenit. Tiistaina kävin siis treenaamassa ojentajia ja olkapäitä. Olkapäille tein triplasarjana viparit taakse, sivulle ja eteen, jonka jälkeen siirryin tekemään vielä pystypunnerruksen sekä pystysoudun. Olkapäiden jälkeen pumppasin ojentajat ylätaljassa naruilla sekä kahvalla. Yläkropan jälkeen tein vatsoille vielä supersarjan ja vatsat on vieläkin tosi kipeet!

Mukavaa työpäivää kaikille jotka aloittivat tänään normaalin arjen!



Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *