Hae
JohanOnFitness

Päätös Sm-Kisoista ja Viikon Jumppailut

Keskiviikkona menin työpäivän jälkeen treenaamaan ojentajia ja olkapäitä Satsiin. Jalat oli ihan mielettömän kipeänä edellisen päivän etureisirääkistä ja vaikka teinkin vain yläkroppaa niin silti jaloissa tuntu ihan koko ajan.

Keskiviikon treeni:

  •  Rive-punnerrus tangolla 2 x 10 x 22,5 kg
  •  Vipunostot suorin käsin sivulle seisten 2 x 10 x 7 kg /käsi + 2 x 5 x 6 kg/käsi
  •  Vipunostot sivulle suorin käsin istuen ja 3 sekunnin pidolla, 2 x 8 x 5 kg/käsi
  • Pystypunnerrus kp 2 x 8 x 12 kg/käsi
  • Takaolkapäät vinossa penkissä 2 x 12 x 7 kg/käsi
  • Penkkipunnerrus viistopenkissä kaaressa 2 x 15 x 6 kg/käsi
  • Ojentajat avustetussa laitteessa 2 x 8
  • Ranskalainen punnerrus maaten z-tangolla 2 x 12 x 22,5 kg
  • Ojentajapunnerrus smithissä 2 x 8 x 42,5 kg
  • Ojentajat ylätaljassa kahvalla yksi käsi kerrallaan  2 x 10 x 20 kg

Treeni meni ihan hyvin ja niin olkapäissä kuin ojentajissa liikkeet tuntui. Treenin aikana ei tullut nyt mitään huippuja itsensä ylittäjä fiiliksiä mutta ei jokainen treeni voikkaan olla sellainen..valitettavasti. Pääasia, että treeni kumminkin meni hyvin ja eilen kun kokeilin ojentajia niin ne oli kyllä arat.

Torstaina mulla oli toooosi pitkä päivä. Olin koko päivän seminaarissa ja sieltä menin suoraan taas Mikon kanssa treenaamaan Kampin Motivukseen. Vuorossa oli taas jalkatreeni, mutta tällä kertaa keksityttiin peppuun ja takareisiin. Keskiviikon ja torstain välisenä yönä mulla oli jalat niin kipeenä, että heräsin siihen ku yritin kääntää kylkee. Ei onnistunut. Tän takia torstain treeni tehtiin hieman erilailla kuin yleensä. Eli nyt tehtiin supersarjoja vaikka niitä ei nykyiseen ohjelmaani kuulu. Keskityttiin myös tekemään liikkeet todella rauhallisesti. Eli esim. maastavedossa mentiin hitaasti alas ja todella hitaasti ylös.

Torstain treeni:

  • Suorinjaloin maastaveto 2 x 10 x 40 kg, 10 x 45 kg (hitaasti alas ja hitaasti ylös)

Superina:

  • Smithissä korokkeella yhden jalan askel kyykky niin, että varvas vain hipas lattiaa 3 x 15 x 18,5 kg / jalka
  • Pakarapotku (potkin yhdellä jalalla smithissä tankoa ylös kontillaan) 3 x 15 x 18,5 kg/jalka

Triplana:

  • Sumokyykky 2 x 15 x 15 kg, 30 x 15 kg
  • Takareidet laitteessa 2 x 15 x 40 kg, 30 x 40 kg
  • Lantion nostot käsipainoilla ja 2 sek pidolla 2 x 20 kg, 30 x 20 kg

Pakarassa ja takareisissä oli ihan mieletön polte koko treenin ajan. Varsinkin tuossa pakarapotkussa. Olin kyllä aikamoinen näky! Olin tarkoituksella laittanut löysän koripallopaidan, että mikään ei purista mistään jalkatreenin aikana. Nyt sitten kun tein pakarapotkua polvillaan niin paita valahti suoraan niin, että puolet mun mitättömästä rintavarustuksesta oli mukavasti tarjottimella puolelle salia ja kun oli löysä paita niin se ei pitänyt housuja kohdillaan niin  myös pikkarit vilkku potkun ajan pt:lle. Huoh! Seuraavalle kierrokselle laitoin verkkatakin ja salivyön. EI VILKKUNU TÄN JÄLKEEN! 😀 Mutta siis joo oli huippu treeni! 🙂

Treenin jälkeen tein vielä 15 min intervallin, joka itseasiassa teki tosi hyvää, koska nyt mulla ei ole jalat läheskään niin kipeenä kuin keskiviikkona. Auttoi varmasti hyvin palautumiseen. Ja laitoin muuten mun uutta palauttavaa rasvaakin ihan kunnolla niin silläkin voi olla vaikutuksensa.

Treenin jälkeen tein vielä venytykset ja lähdin sitten tanssikoululle. Tanssikoululla söin päivällisen ja posettelin noin 30 min. Tän jälkeen mulla alkoi meidän tanssiryhmän treenit. Ilmoitin nyt sitten ryhmälle, että en tule tänä vuonna osallistumaan SM-kilpailuihin. Uskon, että tämä on nyt oikea ratkaisu. Osallistun kyllä muihin tämän vuoden kilpailuihin ja esityksiin mutta SM-kilpailut jää välistä. En halua ottaa mitään ylimääräistä stressiä ja haluan keskittyä nyt kunnolla tähän Fitnekeseen. SM-kilpailut on kumminkin sen verran kovat, että niistä väkisinkin tulisi mulle stressaava olo ja samana vikkonloppuna kun olisi ollut kilpailut niin on myös kultsan tapahtuma jossa koen, että mun on pakko olla oppimassa sekä tukijana mun kaverille, jonka ”huoltajaksi” olen päässyt.

Olette muuten hyvin osallistunut kilpailuun!! Vielä on aikaa! Eli jos et ole vielä käynyt kommentoimassa lempitreeniäsi alla olevaan postaukseen niin kannattaa käydä kommentoimassa! Sunnuntaina selviää voittaja! 🙂

 

65 mv rosonen keski

JohanOnArvonta: Nyt arvotaan Puhdas+ Caps -tuotepaketti!

JohanOnArvonta

Kilpailun yhteistyökumppani: New Organics Oy / Puhdas+ Caps

Nyt voit voittaa Puhdas+ Caps -tuotepaketin, jonka arvo on noin 90 €! New Organics:in Puhdas+ Caps -tuotteet ovat puhtaita, orgaanisia sekä ekologisia terveys- ja hyvinvointituotteita. Tutustu tuotteisiin tästä.  

Palkinto:

– Puhdas+ Beauty kollageeni & Tyrnimarja -paketti

Puhdas+ Beauty Kollageeni & tyrnimarja todistetusti auttaa ihoa näyttämään kiinteämmältä, sileämmältä ja kimmoisammalta. Tuotteessa on kollageenin lisäksi kotimaista luomu-tyrnimarjaa.

– Puhdas+ Caps Vihreä kahvipapu-uute, ”extra” pakkaus, 150+40 kaps

Vihreä kahvipapu-uute  auttaa polttamaan rasvaa ja estää rasvan kertymistä elimistöön.

 

 Arvonnan säännöt:

– Kommentoi postaukseen nimesi ja sähköpostiosoitteesi (tai yhteystietosi) ja kerro samalla mikä on sun lempitreeni. Esim. Hauis/ojentaja tai jalkatreeni, jne.

 – Arvonta alkaa nyt ja päättyy ensi sunnuntaina 2.2.2014.

– Kaikkien kommentoijien kesken arvotaan yksi tuotepaketti.

 *Postaus tehty yhteistyössä Puhdas+ Capsin kanssa. Postauksen kuvat ja tuotteet saatu New Organics Oy / Puhdas+ Capsilta. New Organics Oy on yhteistyössä JohanOnFitness -blogin kanssa ja lahjoittaa tuotepaketteja bloggarille.

 

Kiitos Puhdas+ Capsille ihanasta yhteistyöstä ja hyvistä tuotteista, jotka ovat itselläni kovassa käytössä sekä mahdollisuudesta ilahduttaa myös lukijoita näillä tuotteilla.

 

 

Puhdas+ C..

Puhdas+ Beauty kollageeni + tyrnimarja (2)