Hae
JohanOnFitness

Tilannekuvia ja Tanssiesitys

Torstaina mulla oli työpäivän jälkeen treffit mun ystävän kanssa Kampissa. Käytiin yhdessä kahvilla ja muutamassa liikkeessä kiertelemässä. Mukava oli nähdä ystävää taas pitkästä aikaa ja vaihtaa kulumisia. 

Kahvittelun jälkeen mulla oli tanssiryhmän treenit ja käytiin vielä meidän koreota läpi, koska perjantaina oli meillä siis sen ensimmäinen esitys. Treenit meni hyvin ja hyvillä mielin lähdin kotiin laittamaan perjantain kamppeita valmiiksi.


Perjantaina heräsin jo klo 8 ja rupesin laittautumaan esitykseen. Ihan outoa oli siihen aikaan laittaa kunnon bilemeikit ja kampaukset päälle. 


Mulla alko klo 11 esityksen kenraalit ja nekin meni ihan hyvin. Esitys oli siis Gloriassa Tanssimessuilla.  Kenraalin jälkeen mulla oli aikaa muutama tunti hengailla Gloriassa ja pidin koko ajan lihaksia lämpimänä ja valmistauduin henkisesti itse esitykseen. Esitys meni ihan hyvin. Jännitykseltä en kauheasti siitä muista ja jäänkin odottamaan innolla ja kauhulla videota esityksestä, joka pitäisi valmistua ensi viikolla. Siitähän sen sitten näkee miten se oikeasti meni. 😀 


Esityksen jälkeen juosin Kampiin Mikon treeneihin. ”Kiva” oli mennä paikan päälle verkkosukkahousuissa, tekoripsissä ja punasissa huulissa. 😀 Vaihdoin nopsaa treenivaatteet päälle ja kerkesin huulet putsasta mutta muuten kampaus ja meikit oli suoraan esityksen jäljiltä. Olin Mikkoa jo etukäteen varoittanut ettei se sitten ihmettele miks tuun salille sen näkösenä. Kun nähtiin niin kyllähän hän sanoikin että oon ”vähän” eri näköinen kuin normaalisti. 😀

Treenattiin Mikon kanssa hauikset ja ojentajat ja loppuun pumpattiin olkapäät.

Perjantain treeni:

Supersarja

• Penkkipunnerrus kapealla otteella 8 x 20 kg, 8 x 22,5 kg, 8 x 25 kg, 8 x 27,5 kg

• Hauiskääntö käsipainoilla 8x 7 kg/käsi, 8 x 8 kg/käsi, 2 x 8 x 9 kg/käsi

Supersarja

• Hauiskääntö ylätaljasta maaten 3 x 15

• Ojentajat ylätaljassa niskantakaa maaten 3 x 15

Supersarja

• Ojentajat niskan takaa z-tangolla istuen 3 x 20

• Hauiskääntö scottpenkissä z-tangolla 3 x 20


• Olkapäät olkapäälaitteessa 2 x 100


Treeni meni tosi hyvin ja oli ihana päästä taas tauon jälkeen Mikon treenattavaks. Kyllä kaikki muu maailma taas unohtu treenin aikana ja sain itsestä niin paljo irti. Kaikissa en taaskaan muistanut noita painoja ottaa ylös, koska olin niin keskittyny siihen treeniin. Mikko saa musta kyllä ihan kaiken irti. Nyt on olkapäät ja kädet todella kipeenä. 


Tänään nukuin niin pitkään kuin nukutti ja sainkin erinomaiset melkein 11 tunnin yöunet. Söin aamulla rauhassa aamupalan ja otin tän hetkiset tilannekuvat jotka laitoin valmentajalle ja lähdin salille. 


Valmentajan viestiin laitoin vähän kyselyä, että ollaanko aikataulussa, koska mun päässä kolkutteli Bullin sanat ensitapaamisella, että mun pitää jouluun mennessä olla huomattavasti timmimmässä kunnossa ja nyt jouluun on enää muutama viikko. Kerroin myös että oon panostanut kehon huoltoon ja oon käyny hieronnassa kerran viikossa. 

Laitoin hänelle tilannekuvat jossa oli mukana elokuulta kuva ja kuva tältä päivältä vertailun vuoksi. 

Valmentaja vastasikin että, oon tiivistynyt tosi paljon ja että muutos on tosi hyvä. Se mistä mulle tuli melkein tippa linssiin oli se kun hän laittoi viestiin, että on todella tyytyväinen mun kehitykseen. Samassa viestissä sovittiin taas uusi tapaamisaika. 

Tulin ihan sairaan iloiseks ja onnelliseks tuosta viestistä. Hymy oli mulla korvissa koko päivän. Itse sitä muutosta ei vaan huomaa samalla tavalla ja varsinkin kun töitä on vielä niin paljon tehtävänä. Mutta pääasia on, että olen aikataulussa ja muutosta on tapahtunut. 🙂

Voin sanoa, että salilla jalkatreeni maistui tuon viestin jälkeen ja jaksoin painaa kahta kauheammin. 


Lauantain jalkatreeni:

• Pystypunnerrus jaloilla smithissä 5 x 15 x 78 kg (30 sek palautus)

Supersarja

• Jalkaprässi leveällä jalka-asennolla 4 x 15 x 100 kg

• Sumokyykky tangolla 4 x 10 x 40 kg


• Jalkojen koukistus alataljassa maaten 3 x 15 x 35 kg

• Lantion nostot penkissä 3 x 10-12 x 80 kg

•Askelkyykyt liikkuen (1 kg/jalka nilkkapainot jalassa) 100 putkeen

• Pohkeet omalla painolla 50, 40, 48 (palautus 30 sek venytyksessä)


Treeni meni mielettömän hyvin ja väänsin ihan kunnolla jokaisen liikkeen ja keskityin extra paljon jännittämään juuri oikeaa lihasta. Sain annettua kaikkeni vaikka treenasinkin yksin. Huhhuh oli hyvä olo taas tän jälkeen! 🙂


Treenin jälkeen mulla oli kotona suursiivous. Siivosin koko kämpän ja meni yli 3 tuntia, mutta nyt on puhasta! 😀 Illalla kaverit tuli kylään ja katsottiin vain leffa. Oli Mukava päivä! 🙂
  
Gloriaan lähdössä.
Esitysvaattet, kampaus ja meikki.

Odottelua lavalle pääsyä.

Minä kuvan vasemmalla. Kuva esityksen alusta. Harmillisesti näin huonoresoluutioinen.

Onnellinen mutta väsynyt esiintyjä ja treenaaja.

Elokuu vs nyt
Elokuu vs nyt

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *