Hae
JohanOnFitness

Kehityskuvaa ja treenejä

Eilen mulla oli töiden jälkeen jalkatreenin aika. Menin mun kotisalille Fitness24Seveniin tekemään etureidet ja pohkeet. 


Perjantain jalkatreeni:

• Pystypunnerrus smithissä jaloilla 5 x 15 x 68 kg

• Etureidet laitteessa 4 x 15 x 55 kg

• Etureidet laitteessa, yksi jalka kerrallaan 4 x 15 x 20 kg

• Jalkaprässi kapealla jalka-asennola 4 x 15 x 130 kg

• Bulgarialainen kyykky 3 x 15 / jalka

• Pohkeet smithissä 2 x 12 x 98 kg

• Pohkeet istuen 2 x 15 x 45 kg


Treeni meni hyvin ja etureidet oli hyvässä pumpissa. Joissakin liikkeissä edelleen sattui polviin ja sen takia otin liikkeet aika rauhallisesti. 🙂


Treenin jälkeen menin kotiin ja söin nopsaa päivällisen, jonka jälkeen menin Stockmannin kutsuvierastilaisuuteen. Olin siellä puoli kymmeneen asti kiertelemässä ja oli kyllä hieno tilaisuus ja paljon kaikkea ihanaa ostettavaa, mutta maltoin mieleni ja en tehnyt heräteostoksia. 🙂 Olin kotona siinä kymmenen jälkeen ja söin iltapalan ja menikin suoraan nukkumaan.

Stockmannin kutsuvierastilaisuus.

Tänään mulla soi herätyskello yhdeksän aikoihin ja oli aamutreenin aika. Eli taas Jättärin rappusille. Poikaystävä ja kaveri oli mukana ja mentiin yhdessä ne kolme kertaa edes takaisin. Taas jouduin astmalääkettä ottamaan treenin aikana. 




Kun pääsin kotiin laitoin valmentajalleni (Bullile) viestiä tuosta rappustreenistä. Lähetin tälläisen viestin:



Moikka rakas valmentajani!

Jos haluat että olen vielä elossa kisoissakin niin rappustreenin tilalle olisi hyvä keksiä uusi harjoitus. 😀


Kerroin viestissä tuosta astmahommasta ja Bulli vastasikin että ei ole tarkoitus tappaa. 😀 Joten saan nyt tehdä tämän treenin sisätiloissa intervallina. 🙂 Huh. Mikä helpotus.


Päivällä tapasin sukulaisia kahvittelun merkeissä ja koko päivä meni aika nopeasti ohi. Sukuloimisen jälkeen menin tekemään treenin salille.


Lauantain treeni:

Supersarja

• Ylätalja kapealla otteella 2 x 15 x 41 kg, 2 x 8 x 48 kg

• Alatalja leveällä otteella niin, että vedin tangon alas, keskelle ja ylös 4 x 10 (30) 27 kg

Supersarja

• Ylätalja naruilla vetäen rinnalle 4 x 15 x 34 kg

• Ylätalja rusetilla 4 x 15 x 27 kg

• Kulmasoutu kp 3 x 8 x 20 kg / käsi

• Hauiskääntö alataljassa 3 x 15 x 27 kg

• Hauiskääntö z-tangolla 2 x 6 x 25 kg, 15 x 20 kg


Supersarja

• Vatsat jumppapallolla 3 x 15

• Vartalonkierrot vinopenkissä 3 x 30 x 10 kg

• Jalkojen nostot roikkuen 3 x 15



Selässä tuntu tosi hyvin koko treenin ajan. Kuvittelin koko ajan lapaluita yhteen ja joka liikkeessä tein pienen pidon jotta selässä tuntuis mahdollisimman hyvin. 🙂 


Treenin jälkeen kävin hakemaan kaverin kylään ja päätettiin hieman tankoilla. Oon harrastanut tankotanssia muutaman vuoden aikoja sitten. En itseasiassa muista milloin viimeksi olisin tankoillut vaikka oma tanko kotona onkin. Nyt sitten piti testailla miten se tankoilu sujuu tauon jälkeen. 

Ihan hyvin se meni mutta välillä iski se pakokauhu et apua mitenkäs mä pääsinkään tästä asennosta pois. 😀


Otettiin tänään myös vähän tilanne kuvaa ja verrattuna ihan projektin alkuun eli alkusyksyyn niin esim. reisilihas  on vähän tullut esiin ja reidet on muutenkin kasvanut. Jalat näyttää oikeestaan isommalta nyt kuin projektin alussa mutta rasvaahan siellä tietenkin on mutta ne lähtee sitten dietillä. 🙂 Pientä tiivistymistä on tapahtunut vaikka paljon syönkin. 🙂




Ennen ja jälkeen (elokuu vs nyt)


Tässä kuvassa toisin päin eli eka kuva on nyt ja toka on elokuulta.

Himoitsin muuten Nellystä näitä vaatteita. En vielä laittanut tilausta menemään, mutta kovasti harkinnassa on. Yritän välttyä heräteostoksilta joten harkitsen näitä nyt muutaman päivän. 😀




Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *