Hae
JohanOnFitness

Tiistain jalkapäivä

Kiire. Se kuvaa hyvin tiistain päivää. Töissä oli tosiaan tosi kiire päivä. Mulla oli sovittu treenit klo 17.00 Mikon kanssa tiistaina Kampissa. Olin autolla töissä ja jouduin jättämään auton töihin ja menemään treeneihin Metrolla, että varmasti ehdin. Kello oli 17.04 kun olin vaihtanut kamat ja valmiina Mikon treeniin.


Mulla oli jalkapäivä ja sanoin, että voidaan tehdä Mikon valitsemat liikkeet mutta kunhan se käy takareisiin ja peppuun.


Tiistain treeni:

• Jalkaprässi ylös; 10 x 100 kg + 10 x 110 kg + 10 x 120 kg + 10 x 130 kg + 10 x 140 kg (10sek palautus)

• Jalkaprässi ylös; 10 x 100 kg + 10 x 110 kg + 10 x 120 kg + 10 x 130 kg + 10 x 140 kg (10sek palautus)

• Jalkaprässi ylös (vipuvarsi, leveellä jalka-asennolla); 2 x 15 x 100 kg

• Pystypunnerrus yhdellä jalalla smithissä 2 x 15 x 38 kg/jalka

• Pystypunnerrus kahdella jalalla smithissä 15 x 38 kg (hitaasti alas ja nopeesti ylös, niin ettei jalat mene ihan suoraksi ylhäällä.)

• Pystypunnerrus kahdella jalalla smithissä 30 x 38 kg

• Takareidet maaten penkissä alataljassa 2 x 15 x 30 kg, 2 x 15 x 40 kg + 5

• Jalkojen heitot kontallaan penkissä alataljassa 15 x 20 kg, 15 x 25 kg, 15 x 30 kg, 15 x 40 kg (per/jalka)


Treeni oli mukavaa vaihtelua ja voin sanoa, että jalat oli tän jälkeen taas rikki. Huhhuh. Jalkaprässissä 5 sarjaa 10 sekunnin palautuksilla heti alkuun teki kyllä tehtävänsä. Koko päivän oli ollut kauhea kiire, mutta jo ensimmäisessä sarjassa jalkaprässissä kiire unohtui ja pystyin täysin keskittymään vain ja ainoastaan itse treeniin. Tän takia rakastan treenaamista. 


Treenin jälkeen menin metrolla hakemaan auton Itä-Helsingistä. Muuten en sitten tehnytkään mitään.


Tänään mulla oli välipäivä ja kohta menen posetreeneihin kaverin kanssa. Kirjoittelen huomenna sitten tarkemmin tämän päivän sattumia. 🙂




Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *