Hae
JohanOnFitness

Viikon treenejä ja odottamattomia yllätyksiä

Maanantai oli mulla välipäivä ja viikon ensimmäisen treenin tein eilen tiistaina.

Menin eilen töiden jälkeen salille Martinlaakson Fitness24Seveniin ja saattumalta mun kaveri oli juuri tullut myös salille niin tehtiin treeni yhdessä. 🙂


Tiistain treeni:

• Ylätalja kapealla otteella 4 x 15 x 37 kg

• Alatalja leveällä otteella (vasta-ote) 12 x 50 kg, 3 x 15 x 37 kg

Supersarjana: 

• Talja naruilla pullover 4 x 15 x 18 kg

• Ylätalja rusetilla 4 x 15 x 23 kg


• Kulmasoutu vinopenkissä kp 4 x 12 x 21,5 kg/käsi

• Hauiskääntö taljassa 4 x 15 x 27 kg

• Hauiskääntö mutkatangolla 4 x 8 x 20 kg


Oli tosi kiva treenata kaverin kanssa. Katsottiin kaikki palautusajat sekunttikellolla. Eilen tein vähän normaalia pienemmillä painoilla, mutta lisäsin toistojen määrää. Sain kyllä hyvin tuntuman selkään ja hauikseen. 🙂 



Keskiviikko


Tänään oli aika hektinen päivä töissä, mutta tiesin, että pääsen nollaamaan ihan täysin työpäivän jälkeen, koska edessä oli jalkatreeni. Onneksi kaveri oli lupautunut mukaan ja vedettiin treenit taas yhdessä. Saan paljon enemmän itsestäni irti kun teen pt:n tai kaverin kanssa. Bullikin mulle sanoi viikonloppuna, että se on hyvä että teen 1-2 kertaa viikossa pt:n kanssa treenin, jotta se oikea intensiteetti pysyy koko ajan takaraivossa.


Keskiviikon treeni:

• Kyykky smith jalka-asento leveä 5 x 15 x 32,5 kg
(palautuksen 30 sek)

Supersarja

• Jalkaprässi jalka-asento leveä  15 x 120 kg, 15 x 100 kg, 15 x 110 kg, 15 x 110 kg

• Sumoveto tangolla 4 x 12 x 40 kg

(palautukset 1 min)


• Reisikoukistus maaten alataljassa 3 x 15 x n. 20 kg (kaveri painoi lantiota penkkiin koko sarjan ajan)

• Lantion nostot tangolla  3 x 12 x 70 kg

(palautukset 1 min)

• Askelkyykky liikkuen pitkällä askelella 100 putkeen

• Pohkeet seisten omalla painolla 80, 75, 40 (palautukset niin että pohje on venytyksessä koko ajan, palautus aika 30 sek)


Tää oli taas kauhea! En yhtään tykkää jalkatreenistä! Näissä jalkatreeneissä ei ainakaan jää tuntuma puuttumaan. Huhhuh. Reisissä, pepussa ja pohkeissa ihan mieletön polte. Tänään ehkä kauheimmat oli noi pohkeet. Huhhuh mikä kipu! Treenin jälkeen oli taas ihan mielettömän hyvä fiilis. Pohkeissakin rikoin omat enkat ja askelkyykytkin meni jo ihan ok:sti. 🙂 Iso kiitos kaverille, joka oli tsemppaamassa. 


Kotona tein taas ison kasan ruokaa valmiiksi. Annostelin nyt noin viikon lihat valmiiksi lounas/päivällinen -systeemillä. Kiva ettei se ole nyt tulevana viikonloppuna edessä.


Yllätys


Oon viimeiset pari viikkoa yrittänyt udella mun poikaystävältä tulevan lauantain yllätystä. Taustaa sen verran, että mun poikaystävä ei ole ikinä yllättänyt mua milläkään tavalla ja ollaan oltu yhdessä sellaiset yli 12 vuotta. Sillä ei ole vain mielikuvitusta. Tämä kommentti ei ole julmuutta vaan ihan vain fakta. 😀 

Nyt sitten pari viikkoa sitten hän käski mun varata tulevan viikonlopun ja ei suostunut kertomaan miksi.  Nyt sitten oon vaikka millä erilaisilla keinoilla yrittänyt selvittää mikä tää yllätys on. Inhoan yllätyksiä! 😀 Oon todella järjestelmällinen persoona ja sen takia kaikki ”ei suunnitellut” asiat on mun mielestä todella ahistavia. 😀 

Noh nyt oon googletellut tota päivämäärää sekä soitin mun äidillekkin ja yritin kääntää sen puhelun niin, että olevinaan mun mies ois paljastanut tän yllätyksen mulle. Aloitin sen puhelun vaan, että: ”mikäs tää olevinaan ylläri viikonloppu on? En nyt yhtään jaksas lähtee minnekkään viroon tuona viikonloppuna” jne. (Yritin siis arvata että se ylläri ois ollu viron matka). Noh äiti vaan totesi ettei sillä ole mitään hajua mistä mä puhun. 😀 Samaa taktiikkaa yritin mun kaverillekkin, mutta tuloksetta. 

Oon myös luetellut hirveen listan asioita mitä en halua yllätyksesi ja yrittänyt katsoa reaktiota. Tyyliin: ”en kyllä lähde lätkämatsiin” tai ”mistä oot saanut ilmaisleffaliput” tai ”en kyllä jaksa mökille mennä”. 😀 Kaikki tämä ilman mitään reaktiota. Sitten yritin myös saada paljastamaan yllätyksen sillä verukkeella, että mun pitää tietää koska mun pitää syödä tiettyinä kellonaikoina ja suunnitella viikon treenit. Tähän poikaystävä vaan totesi, että ”sun ruokailu on huomioitu”. AAAARGH! 😀 Noh lauantaina raportoin mikä tämä homma oikein oli. 🙂


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *