Hae
JohanOnFitness

Selkätreeni

Tänään mulla oli vuorossa töiden jälkeen taas yläkroppatreeni. Töissä oli ihan normipäivä ja töiden jälkeen menin käymän kotona hakemassa palautusjuoman, koska se oli jäänyt aamulla kotiin. Samalla join kahvin piristykseksi ja sitten jatkoin matkaa salille. Tänään tein taas treenin kotisalilla eli Martinlaakson Fitness24Sevenissä.


Keskiviikon treeni:


• Ylätalja kapealla otteella 4 x 15 x 41 kg

• Alatalja leveällä otteella (vasta-ote) 15 x 50 kg, 15 x 55 kg, 15 x 60 kg, 16 x 65 kg

Supersarjana:

• Talja naruilla pullover 4 x 15 x 23 kg

• Ylätalja rusetilla 4 x 15 x 34 kg

—-

• Kulmasoutu vinopenkissä kp 4 x 8 x 20 kg/käsi

• Hauiskääntö taljassa 3 x 15 x 27 kg

• Hauiskääntö mutkatangolla 3 x 8 x 20 kg


Tänään taas pudotin hieman painoja ja tein jokaisen liikkeen todella hallitusti ja puristin/pidin hetken aina lihasta jännityksessä. Esimerkiksi pull-overeissa vedin jännitysasennosa lapaluita yhteen ja pidin siinä hetken. Näin sain todella hyvän tuntuman joka ikisessä liikkeessä. 🙂 


Treenin jälkeen menin kotiin ja pakkasin taas kaikki huomisen päivän ruuat ja tavarat valmiiksi. Huomenna mulla on Mikon kanssa se kauhea tappojalkatreeni töiden jälkeen sekä mäkijuoksu että tanssi. Huoh! 🙂



Kasva selkä kasva!

2 kommenttia

  1. Anonymous kirjoitti:

    Eikai vaan Leppäsen Mikon?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *