Hae
JohanOnFitness

Tuplatreenit

Eilen oli synttäripäivä! Vuosia tuli nyt täyteen 26. Ei mikään nuori likka enää. 😀 Olin eilen aamupäivän etänä ja menin iltapäivästä töihin. Kun pääsin töihin huomasin taas kukkapaketin pöydällä. Mun poikaystävä oli hankkinut uuden kimpun, koska edelinen tuli päivää liian aikasin. Aika symppistä. 🙂



Töiden jälkeen mulla ois ollu Mikon kanssa treenit + rappusjuoksu + tanssi, mutta töissä mua rupes sattuu tosi paljon vatsaan ja jouduin lähtemään kotiin ja näin ollen myös skippaamaan kaikki treenit. Harmitti aika paljon. Onneksi vatsa vähän helpotti illan aikana ja päätin eilen illalla, että perjantaista tulee sitten tuplasalipäivä, jotta saan kaikki treenit tältä viikolta tehtyä. 


Tänään aamulla heräsin jo klo 5.20 ja söin aamupalan samantien. Olin aamulla salilla jo klo 6.30 ja tein yläkroppa treenin.

Perjantain aamutreeni:

• Ylätalja kapealla otteella 4 x 15 x 27 kg

• Alatalja leveällä otteella 4 x 15 x 27 kg

Supersarjana:

• Pullover naruilla 4 x 15 x 23 kg

• Ylätalja rusetilla 4 x 15 x 27 kg


• Kulmasoutu vinopenkissä 4 x 15 x 12,5 kg/käsi

• Hauiskääntö alataljassa 4 x 15 x 17,5 kg (30 sek palautus)

• Hauiskääntö leveällä otteella z-tangolla 3 x 8 x 22,5 kg



Nyt kun muutama aamutreeni on takana niin voin todeta, että painoista voi jättää melkeimpä puolet pois verratuna iltatreeneihin. Tällähän ei sinänsä ole mitään merkitystä, pääasia vaan että saa tuntuman oikeeseen paikkaan. 🙂 Treeni meni siis hyvin ja ajatus aamutreenaamisesta ei enää tunnukkaan yhtään niin pahalta kuin ennen.  


Treeneistä lähdin suoraan töihin ja työpäivä meni tosi mukavasti. 


Pidän huomenna synttärikekkerit kaikille ystävilleni, joissa tietenkin itse syön protskupatukkaa ja juon pepsimaxia. Tämän takia menin suoraan töistä tuhlaamaan lounassetelinippuni Stockan herkkuun. Ostin tarjottavaksi muutamaa erilaista salaattia. Siitä menin suoraan Citymarkettiin ja sieltä ostin suolaisia herkkuja ja karkkeja. NAMNAMNAM. Harmi etten itse voi niistä mitään syödä. 


Kappareissun jälkeen menin uudelleen salille ja vuorossa oli viikon kauhein jalkatreeni. 

Perjantain iltatreeni:

• Kyykky smith jalka-asento leveä 5 x 15 x 30 kg
(palautuksen 30 sek)



Supersarja



• Jalkaprässi jalka-asento leveä 4 x 15 x 110 kg



• Sumoveto tangolla 4 x 12 x 30 kg



• Lantion nostot tangolla 10 x 60 kg, 10 x 70 kg, 10 x 80 kg 

• Askelkyykky liikkuen pitkällä askelella 100 putkeen



• Pohkeet seisten omalla painolla 40, 40, 40 (palautukset niin että pohje on venytyksessä koko ajan, palautus aika 30 sek)


Jalkatreeni oli taas aika rankka. Jouduin oikeasti asennoitumaan treeniin normaalia pidempään, koska tiesin että nyt tulee sattumaan ja paljon. Treeni meni ihan hyvin ja kaipasin kyllä Mikon tsemppausta tänään, mutta pitää mun yksinkin pystyä nämä vetämään. 🙂 ”Kohokohtana” voi mainita tuon 100 askelkyykyä sekä 160 pohjeliikettä. AUTS!


Lantion nostoissa sain rikottua omia ennätyksiä. Jouduin toisin pyytämään salilla olevia kundeja auttamaan. En nimittäin jaksanut nostaa lantiolle sitä tankoa jossa oli painoa se 60-80 kg, joten muutama eri kundi joutu nostamaan sen mun lantiolle. 😀 


Nyt kyllä tuntuu siltä,  että tänään on tehnyt ja paljon. Kohta pakko mennä nukkumaan. Laitan huomenna erillisen päivityksen mitä on tapahtunut tässä vuodessa. Vuosia tuli taas täyteen ja samalla ensimmäinen vuosi Fitarmilaisena on takana. 🙂 Tästä lisää huomenna. 


Mukavaa viikonloppua!




Töissä oli tänään ”pukeudu pinkkiin -päivä”. Mulla oli oma versio.. 🙂

6 kommenttia

  1. Anonymous kirjoitti:

    olis kiva jos keroisit enemmän sun ruokavaliosta, ei nyt tarkkoja määriä yms. mutta suuntaa antavasti 🙂 paljon suurinpiirtein saat kaloreita ?

    • Johanna Varis kirjoitti:

      Moikka,

      Ruokavalio ja reseptejä -sivulla on tarkka ruokavalioni grammoineen. Kalorimääriä en ole koskaan laskenut ja en edes tiedä kuinka paljon kaloreita päivässä syön. Pitääkin laskea joku päivä niin laitan myös tänne. 🙂

      Kiitos kommentista! 🙂

      T. Johanna

  2. Pensamiento kirjoitti:

    Johanna näytät upealta <3 Ihania juhlia <3 Olen hengessä mukana <3

  3. Anonymous kirjoitti:

    Mitä muuten juot ennen treeniä, treenin aikana ja jälkeen?

    • Johanna Varis kirjoitti:

      Moikka,

      Joskus ennen treeniä saatan otta beeta-alaniinia n. 1,5 g veteen sekoitettuna (n. 30 min ennen treeniä), treenin aikana aina juon semmoista sekoitetta jossa on 5 g Glutamiinia ja beeta-alaniinia 1,5 g-3g ja tilkka appelsiini funlightia sekä vettä. Treenin jälkeen juon aina Fastin Whey+ palautusjuomaa. 🙂

      T. Johanna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *