Hae
JohanOnFitness

Pois Pelistä

Pahoittelen rakkaat lukijat mun muutaman päivän blogihiljaisuutta. Oon ollut nyt muutaman päivän tosi kipee.
Lauantaina olin siis normaalisti treenaamassa. Tein salitreenin kaverin kanssa ja heti perään jättärin rappustreenin. Olin tuon jälkeen aivan poikki. En oikeastaan pystynyt tekemään mitään enää koko päivänä. Mulla alkoi myös tuolloin olemaan vähän outo olo mutta luulin sen johtuvan rankasta treenistä.
Lauantain treeni:
Supersarja
• Ylätalja vastaote 4 x 12 x 37 kg

• Kulmasoutu tangolla 4 x 8 x 50 kg

Triplasarja:
• Tasapenkki 2 x 12 x 8  kg/käsi

• Vipunostot vinopenkissä  2 x 15 x 4 kg/käsi

• Vinopenkki 2 x 10 x 10 kg/käsi

Supersarja
• Vipunostot sivulle suorin käsi 4 x 15 x 4 kg / käsi

• Pystypunnerrus tangolla 2 x 12 x 12 kg

• Vipunostot taakse 3 x 15 x 4 kg/käsi
Supersarja

• Hauiskääntö istuen 4 x 10 x 7 kg/käsi
• Ranskalainen punnerrus tangolla kapealla otteella 4 x 15 x 22,5 kg


Kaverin kanssa tehtiin liikkeet vuorotellen ja sain näin tosi hyvin irti taas itsestä. Liikkeet vietiin osassa ihan failureen asti.
Treenin jälkeen mentiin tosiaan jättärille ja vedettiin taas portaat edestakaisin 3 x ylös ja alas.
Sunnuntaina aamulla oli vähän töitä ja kävin työpaikalla kummitytön kanssa ja koko ajan mulla oli hieman outo olo. 

Töiden jälkeen menin sitten kotiin ja kun palautin kummitytön hänen kotiinsa niin mun olo vaan paheni. Makasin sunnuntain koko päivän ja oksensin. Laitoin sunnuntaina päivällä valmentajalle (bullille) viestiä, että saanko pitää vapaasyöntipäivän koska oon kipee ja olin niin rikki. 
Laitoin viestiin, että jos tää riskeeraa kehitystä niin en halua pitää vapaasyöntipäivää. 

Valmentaja laittoi että oonhan muistanu ottaa kaikki vitamiinit ja antoi samalla luvan vapaasyöntipäivään. Mulla on viimeksi ollu vapaasyöntipäivä heinäkuussa. 

Harmittaa vain että en tietenkään saanut kaikkea iloa irti koska käytännössä oksensin kaiken mitä söin. Silti söin yhden karkkipussin ja hampurilaisaterian. Ne kyllä tuli yhtä nopeasti ulos kuin miten ne söinkin.

Huono olo jatkui eilisen ja eilen päivällä jo olo tuntui vähän paremmalta mutta iltapalan jälkeen oksensin taas. Eli tänäänkin lepään kotona koko päivän. Peruin Mikon kanssa treenitkin tältä viikolta. 

Toivottavasti pääsisin huomenna jo liikkeelle.

Olkapää / Ojentaja

Tää viikko on mennyt aika lailla sumussa. On ollut niin kiire viikko, että en edes muista kunnolla mitä on tapahtunut minäkin päivänä. Onneksi tää kiire on vaan väliaikaista. Dietin suhteen on tehnyt todella tiukkaa tän kiireen ja väsymyksen takia. Olen esim. unohtanut eväitä pakata mukaan ja juoda tarpeeksi vettä. 


Eilen tein töitä noin 9 h, jonka jälkeen menin salille tekemään olkapää/ojentajatreeniä. Olin aika rikki työpäivästä, mutta tiesin että se helpottaa kun pääsen salille. 


Torstain treeni:

Triplasarja

• Vipunostot kumarassa 3 x 15 x 4 kg/käsi (pidot ylhäällä)

• Vipunostot suorin käsin sivulle 3 x 15 x 4 kg/käsi (pidot ylhäällä)

• Vipunostot suorin käsin eteen 3 x 15 x 4 kg/käsi (pidot ylhäällä)



• Pystypunnerrus 4 x 12 x 8 kg/käsi



• Pystysoutu tangolla 4 x 15 x 20 kg



• Ojentajat ylätaljassa yhdellä kädellä 4 x 12 x 14 kg/käsi (30 sek palautus)

• Ojentajat ylätaljassa naruilla 4 x 15 x 18 kg (30 sek palautus)

• Ylätaljassa ranskalainen punnerrus 20 x 18 kg, 15 x 23 kg, 10 x 27 kg

• Vatsat jumppapallolla 4 x 20

• Vatsat taljassa roikkuen 4 x 15


Huomas, että olin päivän aikana juonut liian vähän vettä, koska hiki ei lentänyt samalla tavalla kuin normaalisti. Vedin treenin kyllä täysiä ja punasena ähkin liikkeissä, mutta se kunnon hiki ei vaan tullut. Enkä myöskään ihan ollut tyytyväinen treenin suoritukseen. Vaikka palautukset katsoin sekunttikellolla ja keskityin liikkeisiin niin silti se jokin eilen puuttui. 


Treeneistä menin suoraan kotiin  syömään päivällisen ja sitten samantien lähdin tanssitreeneihin. Tanssitreeneissä oli kiva nähdä kavereita, mutta siellä huomasin, että päivän kapasiteetti alkoi nyt täyttyä. Aivot ei toiminut ollenkaan. Päässä löi ihan tyhjää. Tottakai näistäkin treeneistä oli hyötyä, mutta normaalista vireystasosta oli käytettävissä varmaan 15 %. 


Tänään kiire taas jatkui samassa mittakaavassa kuin eilen. Ajattelin, että lähden ajoissa töistä mutta oman mielen terveyden säästämiseksi tein normaalin päivän, koska hommaa riitti. Onneksi pidän työstäni niin venymiset ei haittaa! 🙂 


Työpäivän jälkeen menin käymään kotona ja nukuin tunnin päiväunet. Teki kyllä hyvää! Alunperin olin suunnitellut, että menen tänään salille, mutta tulin nyt siihen tulokseen, että mieluummin menen sitten salille lauantaina ja sunnuntaina. Tämä sen takia, koska eilinen treeni ei ollut hyvä ja tänäänkin kiireen takia tuntuu, että koko keho ja mieli on ihan puhkipoikkiväsynyt. Tiedän, etten saisi treenistä irti niin kuin haluaisin jos nyt menisin. Olen menossa vielä tänään klo 21 uudelleen töihin joten ehkä välipäivä oli oikea ratkaisu. 


Siinä mielessä ihan hyvä että tänäänkin unohdin lounaan hiilarit kotiin, koska välipäivinä hiilareita ei lounaassa/päivälisessä mulla ole, joten pystyin nyt poikkeuksellisesti lennossa vaihtamaan päivän suunitelman. Jos olisin muistanut päivän hiilariannoksen niin sali olisi ollut pakollinen.


Viikonloppuna mulla on ohjelmassa niin lauantaina kuin sunnuntainakin salitreeni ja rappusjuoksu, koulua, sunnuntaina myös hieman töitä sekä kummitytön hoitamista. Eli tänäkään viikonloppuna ei kauheasti levätä. Jaksaa, jaksaa! (kannustushuuto itselleni)