Hae
JohanOnFitness

100 askelkyykkyä

Torstaina valmistauduin henkisesti koko työpäivän ajan illan rääkkiin. Mulla oli tiedossa Bullin tekemän uuden ohjelman mukainen jalkatreeni nyt ensimmäistä kertaa. 



Töiden jälkeen menin pikakahville ystävän kanssa ja vaihdeltiin kuulumisia. Oli kiva nähdä vaikka kyseessä olikin vain pikavisiitti. 🙂 Ystävä saattoi mut Kampin motivukseen, jossa tapasin taas mun pt:n Mikon.


Kuudelta treenit sitten alkoivat. Olin aikaisemmin lähettänyt jo Mikolle viestillä etukäteen ohjelman mikä vedetään, koska yleensä teen vain ohjelmaa mitä hän käskee. Bullilta tuli viesti, että olisi hyvä vetää Mikon kanssa nyt vähän aikaa uutta ohjelmaa, jotta opin tekemään sen oikeella intensiteetillä. Lähettämääni viestiin Mikko vain vastasi: hahaa Kipua! 😀 

Käytiin paikan päällä vielä ohjelmaa läpi ja Mikko vaan totesi että ohjelma on oikeasti aika v-mäinen, eli kipua tiedossa! 😀


Torstain tappotreeni:

• Kyykky smith jalka-asento leveä 5 x 15 x 30 kg
(palautuksen 30 sek)

Supersarja

• Jalkaprässi jalka-asento leveä 4 x 15 x 160 kg

• Sumoveto tangolla 10 x 40 kg, 3 x 12 x 30 kg

(palautukset 1 min)



• Reisikoukistus maaten, kp nilkkojen välissä 2 x 15 x 8 kg, 15 x 12 kg

• Lantion nostot tangolla 3 x 12 x 40 kg, 25 x 40 kg

(palautukset 1 min)

• Askelkyykky liikkuen pitkällä askelella 100 putkeen

• Pohkeet seisten omalla painolla 40, 40. 20 (palautukset niin että pohje on venytyksessä koko ajan, palautus aika 30 sek)


Salille mentäessä luulin oikeesti, että en selviä hengissä tästä! Olin ihan varma, että voimat loppuu kesken. Treenin jälkeen oli huippufiilis, kun jaksoin tehdä ton kauhean treenin! Nyt vaan pitää miettiä miten ihmeessä pystyn tekemään saman ilman Mikkoa. Noissa askelkyykyissä muut treenajat pikkasen kattoivat kun Mikko komenti vieressä ja mä tein kuolemaa. 😀

Nyt kyllä polttelee mukavasti jokainen liike minkä teen niin pepussa ja reisissä. Huhhuh!


Eilen oli mulla salista vapaapäivä, mutta töiden jälkeen oli tiedossa taas porraskävelyä. Jättärin portaat menin ystävän kanssa 3 kertaa edes takaisin. Edellisen päivän jalkatreeni vaikeutti ”lievästi” porraskävelyä.  🙂


Ihanaa, että on taas viikonloppu!! Hyviä treenejä kaikille ja nauttikaa vapaista!


Tämmönen olo oli treenin jälkeen.

Maisemaa jättäriltä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *