Hae
JohanOnFitness

4 200 rappusta ja uusi treeniohjelma

Eilen mulla oli urheilusta välipäivä. Kävin kumminkin eilen töissä, mutta en ollut kuin vähän aikaa. Eilen näin myös pitkästä aikaa yhtä ystävää ja melkein kolme tuntia vierähti kuulumisia vaihdellessa. Oli tosi kivaa! 


Tänään aamulla mulla oli edessä ensimmäiset rappustreenit valmentajan ohjeen mukaan. Menin Malminkartanon jättärin portaita edes takaisin 30 minuuttia. En päässyt kuin 3 kertaa edestakaisin ja kerran ensimmäiselle tasanteelle. Katsotaan miten noepasti tahti kiihtyy, että pääsis samassa ajassa jo vaikka neljä kertaa edes takaisin. Astmapiippua jouduin treenin aikana ottamaan kerran ja otin sitä myös ennen treeniä jotta happi kulkisi. Mulla on siis lapsesta saakka ollut astma ja todella kova sykkeisessä treenissä joudun lääkettä ottamaan. 


Päivällä menin salille myös tekemän ensimmäisen uuden treenin. Treeniseurana oli myös toinen Fitfarmilainen ja mukava oli saada treeniseuraa.


Sunnuntain treeni:

Supersarja

• Ylätalja vastaote 4 x 8 x 41 kg

• Kulmasoutu tangolla 10 x 40 kg, 10 x 45 kg, 10 x 55 kg, 10 x 55 kg



• Maastaveto tempausotteella. pystypunnerrus 4 x 20 kg



Triplasarja:

• Tasapenkki 6 x 15 kg/käsi, 6 x 12,5 kg/käsi

• Vipunostot sivulle vinopenkissä 2 x 10 x 4 kg/käsi

• Vinopenkki 2 x 8 x 10 kg/käsi


Supersarja

• Vipunostot sivulle suorin käsi 4 x 15 x 4 kg / käsi

• Pystypunnerrus 2 x 8 x 10 kg/käsi, 2 x 8 x 8 kg/käsi 



• Vipunostot taakse 3 x 10 x 4 kg/käsi



Supersarja

• Hauiskääntö istuen 4 x 10 x 7 kg/käsi

• Ranskalainen otsalta z-tangolta 4 x 10 x 20 kg


Tykkäsin tästä treenistä ja uusi ohjelma muutenkin vaikuttaa tosi hyvältä. Olin aivan rikki treenin jälkeen ja oli hyvä fiilis!



Kotona tein taas viikon ruuat valmiiksi ja nyt sitten katson telkkua loppu illan! Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!!


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *