Hae
JohanOnFitness

Selkätreeniä ja tanssia

Töiden jälkeen menin suoraan salille tekemään selkä/rinta-treenin. Treeni meni hyvin ja olin taas aivan hiestä märkänä treenin päätteeksi. Sain myös tosi hyvän tuntuman selkään. Rintatreenissä jouduin vähän toppuuttelemaan, koska ei ollut varmistajaa joten en uskaltanut loppuun asti vääntää. Tänään oli normaalia lyhyempi treeni, koska mulla oli tiedossa myös tanssia.


Torstain treeni:

• Vipuvarsi kapealla otteella 4 x 10 x 40 kg

• Ylätalja kapealla vasta otteella 4 x 8 x 41 kg

• Kulmasoutu kp 4 x 8 x 20 kg/käsi

Supersarjana:

• Kulmasoutu alataljassa 4 x 20 x 35 kg

• Ranskalainen punnerrus tangolla venytettynä 4 x 10 x 15 kg



• Penkkipunnerrus 3 x 6 x 30 kg

• Peckdecki 3 x 12 x 27 kg



Treenin jälkeen menin käymään kotona syömässä päivällisen ja siten pitikin jatkaa matkaa jo tanssiryhmän treeneihin. Tanssimassa oli taas kivaa ja oli sielläkin kyllä kuuma tuli! Tänään tanssitreenitkin menin mun mielestä hyvin. 🙂 Päästiin paljon eteenpäin meidän kisakoreossa. 


Koko viikko mennyt vähän sumussa, koska oon ollut normaalia väsyneempi. Onneksi huomenna alkaa viikonloppu! 🙂

2 kommenttia

  1. Anonymous kirjoitti:

    Hei,

    mahtavaa seurata matkaasi, edistystä on jo tapahtunut paljon :)! Mitä kautta löysin tiimisi ja miten nämä asiat ylipäätään veit eteenpäin kun olit päättänyt kisata? olisi kiva jos esim tekisit vaikka erillisen postauksen jossa kertoisit kaikista tärkeistä asioista jotka kannattaa ottaa huomioon. Tsemppiä!

    • Johanna Varis kirjoitti:

      Moikka,

      Kiitos paljon!

      Tosi hyvä idea! Julkaisen tämän viikonlopun aikana erillisen päivityksen siitä miten löysin nykyisen tiimini ja vinkkejä mistä kannattaa aloittaa jos kisaaminen kiinnostaa. 🙂

      Mukavaa viikonloppua!

      T. Johanna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *