Hae
JohanOnFitness

Etureidet tulessa

Tänään aamulla menin aamulenkille poikaystävän kanssa Pitkäkoskelle. Ihanat maisemat ja hyvä ulkoilu ilma. Mentiin reipasta kävelyä reilu puolituntia. 


Päivällä menin ystävän kanssa salille tekemään jalkatreenin. Jalat oli edelleen kipeänä torstain jalkatreenistä, mutta silti ne oli taas vaan trenattava. 🙂 Oli tosi kiva, että ystävä oli mukana, koska yhteistreenit on vaan kivempia. 


Sunnuntain jalkatreeni:

• Syväkyykky smithissä kapealla jalka-asennolla 8 x 27 kg, 8 x 29,5 kg, 8 x 32 kg, 8 x 34,5 kg, 8 x 37 kg

• Jalkaprässi eteen kapealla jalka-asennolla 10 x 80 kg, 10 x 100 kg, 10 x 120 kg, 10 x 140 kg

• Etureidet laitteessa 10 x 70 kg + 20 x 35 kg + 8 x 70 kg + 16 x 35 kg (Tää kaikki tehtiin neljä kertaa)

• Askel kyykky 3 x 20 (liikkuen) x 10 kg

• Pohkeet seisten smithissä 2 x 10 x 98 kg

• Pohkeet istuen 15 x 30 kg, 10 x 45 kg

Supersarjana:

• Vartalon kierrot 15 x 10 kg, 3 x 20 x 10 kg

• Penkissä jalkojen heitot kaaressa 4 x 15


Treeni meni aivan mielettömän hyvin. Etureisilaitteessa sattui todella paljon ja jalat ei sarjan jälkeen vaan kantanu, jonka takia piti joka sarjan jälkeen lepuutella salin lattialla. Muutama Ärräpääkin lensi ja muutaman salikollegan pää kyllä kääntyi. Noh, kipu tietää tulosta! 😀

Yritetään nyt ystävän kanssa kerran viikossa treenata yhdessä, koska salikaverin kanssa pystyn haastamaan itseni paljon paremmin. 


Kotona tein taas ensi viikon ruokia valmiiksi. Tein pitkästä aikaa perunoista lohkoperunoita uunissa ja oli tosi hyvää! NAM! Maustoin perunat ennen uuniin laittamista seuraavalla tavalla:

Tehosekoittimeen sekasin muutama tomaatti, jalopenoja, paprikamaustetta, pippuriseosta ja makeaa suippopaprikaa, 2 tl makeutusjauhetta ja chilimaustetta. Sekoitin lohkoperunat tuossa kastikkeessa ja laitoin uuniin. Tuli todella hyvää!


Tsemppiä ensi viikkoon kaikille!






Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *