Hae
JohanOnFitness

Treenailua yksin ja yhdessä!


Lauantaina nukuin tosi pitkään! Söin ihan rauhassa aamupalan ja katselin sarjoja. Ihanan rentouttavaa. Tykkään tosi paljon siitä ettei oo kiire mihinkään. Arkena juoksen joka paikassa mutta viikonloppuisin haluun aina vaan olla. 


Päivemmällä menin saille tekemään päivän treenin. Poikaystävä lähti mukaan ja kiva oli mennä yhdessä treenaamaan.


Lauantain treeni:

• Ylätalja eteen leveällä otteella 8 x 41 kg, 8 x 41 kg, 8 x 48 kg

• Kulmasoutu tangolla 8 x 37 kg, 8 x 42 kg, 8 x 42 kg

• Maastaveto 3 x 10 x 10 kg/käsi 

• Vinopenkki 8 x 30 kg, 8 x 30 kg, 10 x 30 kg

• Pystypunnerrus 3 x 8 x 10 kg/käsi

• Vipunostot sivulle 4 x 10 x 5 kg/käsi 

• Ranskalainen otsalta 3 x 10 x 27 kg

• Hauiskääntö scottpenkissä käsipainolla 3 x 10 x 8 kg/käsi


Treeni sujui hyvin ja perjantain jalkatreeni painoi kyllä päälle vaikka teinkin pääasiassa yläkroppaa. Vinopenkissä poikaystävä oli varmistamassa niin sain tehty ihan loppuun asti. Sattui todella paljon! 


Treeneistä menin suoraan ripsihuoltoon. Ihana rentoutumis/kaunistautumishetki! Nukahdin taas! Mulla vähän paha tapa kun aina nukahdan tonne ripsihuoltoon ja sitten rupeen sätkimään ja joskus oon jopa havahtunu kun oon meinannu kuorsata. 😀 Lievästi sanottuna on nolottanu. 😀


Illalla kävin vähän sukuloimassa ja lauantai-illan ajelulla. Poikaystävä on aina ihan raivoissaan kun haluun mennä ilta-ajelulle kun ei oo muutakaan tekemistä, mutta aina se on kumminkin suostunut lähtemään mukaan. Tää kertoo aika paljon mun sosiaalisesta elämästä. 😀 Oon tyytyväinen jos pääsen edes ajelulle. 😀


Tänään aamu alkoi aamuaerobisella. Menin tyhjällä vatsalla lenkille (reipasta kävelyä) noin 40 minuuttia, jonka jälkeen tulin kotiin syömään aamupalan. 


Aamupalan jälkeen lähdin poikaystävän ja kaverin kanssa Cafe Regattaan kahville. Istuttiin siellä jokunen aika ja nautittiin ulkoilmasta ja hyvästä kahvista. Kahvittelutuokion jälkeen menin kaverin kanssa salille.


Tänään tehtiin kaverin kanssa yhteinen treeni yläkropalle. 


Sunnuntain treeni:


Supesarja 1 

• Ylätalja rusetilla 8 x 41 kg, 8 x 37 jg, 10 x 34 kg, 10 x 34 kg

• Alatalja tangolla 6 x 37 kg, 6 x 34 kg, 8 x 31 kg, 8 x 31 kg


Supersarja 2

• Pystypunnerrus kp 4 x 6 x 10 kg/käsi

• Vipunostot suorin käsin sivulle 4 x 8 x 6 kg/käsi


Supersarja 3

• Rintapenkki kp 3 x 6 x 12,5 kg/käsi

• Penkkidippi suorin jaloin 2 x 15, 10


Supersarja 4

• Ojentajat ylätaljassa 2 x 10 x 14 kg, 2 x 10 x 18 kg

• Hauiskääntö alataljassa 2 x 8 x 32 kg, 2 x 8 x 27 kg


Supersarja 5

• Selät selkäpenkissä 4 x 20

• Vatsat jumppapallolla 4 x 20


Kaikkien sarjojen välissä oli 1-2 min palautusaika.


Oli tosi kiva, että koko treenin ajan oli kaveri mukana. Sitä saa vaan eri tavalla itsestä irti kun on seuraa. 🙂 Treeni meni hyvin ja hyvä polte oli lihaksissa. Mulla vaan koko treenin tuntui kurkussa oudolta. Toivottavasti en tuu nyt sitten vielä pahemmin kipeeks. 


Kotona kokkasin taas viikon ruuat ja laitoin kodin järjestykseen. Nyt voinkin loppu illan vaan olla. 🙂 Kurkku edelleen aristaa. Toivotaan parasta että huomiseen mennessä helpottaa. Mulla on nimittäin huomenna koulussa esitys, töitä sekä yksi mun elämän kohokohdista; pääsen Tiina Kasvin poseerausoppiin!! JEE! Strepsilsin voimalla jos ei muulla! 🙂







Uudet ripset. 🙂

Lenkille lähdössä. 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *