Hae
JohanOnFitness

Bullin tapaaminen ja lauantain treenit

Lauantaina aamu alkoi pienellä kotijumpalla. Halusin laukaista hieman jännitystä, joka oli vaivannut jo muutaman päivän.  Lauantaina oli se päivä jolloin tapaisin Herra Iso Herran; Jari Bull Mentulan! 😀 Mulla on kotona sellaiset 5 kg painot joilla nyt jotain pumppauksia saa tehtyä. Painot näyttää, että ne ois suoraan 80 luvulta. 😀


Aaamujumppa:
·         Vipunostot sivulle 4 x 15 x 5 Kg / käsi

·         Vipunostot eteen 4 x 15 x 5 kg/käsi

·         Pystypunnerrus 4 x 15 x 5 kg/käsi

·         Kulmasoutu 4 x 20 x 5 kg/käsi

·         Hauiskääntö 4 x 20 x 5 kg/käsi

·         Penkkidippi 2 x 15

Aamujumpan jälkeen valmistauduin Bullin tapaamiseen; bikinit, kengät, eväät jne; Check.

Lähdin siinä puol 10 ajelemaan Tampereelle päin ja matkalla ei jännitys niin paljoa tuntunut, mutta kun saavuin perille niin sydän hakkasi tuhatta ja sataa. Mulla oli aika klo 12 Fitfarmin toimistolle ja siellähän Bulli mua odottelikin. 

Menin toimistoon ja valmentajalla oli just ruoka-aika, joten odottelin tovin ja luin lehtiä. Sitten mentiinkin toimiston puolelle ja edelleen sydän hakkasi hemmetin kovaa ja jopa vähän hikoilutti. 😀

Keskusteltiin aluksi vähän taustoista ja kuka mua helsingissä treenaa ja mitkä ne omat tavoitteet on jne. Ilmoitin jo heti kärkeen, että tiedän että mulla on kova tavoite olla lavalla jo ensi syksynä, mutta tiedän että pystyn siihen. Tähän Bulli sanoikin, että se on hyvä , koska jos itse ei usko niin silloin siitä ei tule mitään. 

Noh, sitten tuli se mua eniten jännitävin homma, nimittäin valmentaja totesi, että ennen kun voidaan suunnitella tarkemmin mitään hänen tulee nähdä missä kunnossa oon. Menin viereiseen huoneeseen vaihtaa bikinit ja korkkarit ja haukoin vähän aikaa happea ja sitten mentiin. 

Astelin huoneeseen en missään nimessä sinut olevan vartaloni kanssa ja siinä sitten katsottiin edestä, sivusta, takaa, sivusta ja taas edestä ja taas takaa. Jännitti niin paljon etten muistanut edes vetää vatsaa sisään. 😀 

Tän jälkeen menin vaihtaa vaatteet takaisin päälle ja mun kädet tärisi, jonka takia vaatteiden pukeminenkin oli haastavaa. 

Menin takaisin huoneeseen ja sanoi  itse heti että mun ongelma kohta on vatsa ja jalat. Bulli oli samaa mieltä.

No mikä oli sitten tuomio:

         Bull totesi että mulla on hyvän mallinen yläkroppa! (JEE)

          Lihaksia on jo nyt tarpeeksi itse lajiin (JEEJEEE)

          Bulkkausta ei siis tarvita eli voidaan aloittaa rasvanpoltto jo nyt!

          Vuosi on lyhyt aika ja koko vuosi pitää vetää hemmetin kovaa

         Kisadietin tulee alkaa jo todella aikaisin jotta saadaan kaikki rasvat varmasti pois kisoihin mennessä

          Jouluun mennessä mun tulee olla jo huomattavan paljon tiukemmassa kunnossa

           100 % varmasti mut saadaan kisakuntoon ensi syksyyn mennessä kunhan vaan teen kaiken sen mitä käsketään

          Vaikka lihaksia on jo nyt niin tottakai niitä pitää vielä kehtittää ja dietatessa niitäkin lähtee pois joten salilla pitää tehdä todella kovaa

         Peppu on vielä niin pehmee, ettei voi tietää onko siellä lihasta paljoa vai ei :D, joten sen kohtalo selviää kun mennään eteenpäin projektissa.

Mulle tuli ihan mielettömän hyvä mieli! Ihan turhaan jännitin ja tiedän, että ensi kerralla ei jännitä läheskään näin paljoa. 


Mulle kaikista tärkeimmät kommentit oli, että ensi syksy on mahdollista ja että bulkkausta ei tarvita. En olisi ikinä uskonut, että mulle tässä vaiheessa sanotaan että lihaksia alkaa olemaan jo tarpeeksi, huhhuh! Tää ei missään nimessä tarkoita että voisi alkamaan löysäilemään salilla vaan päinvastoin nyt täytyy paiskia kahta kauheammin että ne ei häviä mihinkään ja saadaan hiottua niistä täydelliset kisoihin mennessä. 


Nyt tietenkin jännittää miten sitten uusi ruokavalio alkaa puremaan mutta sen näkee kun kokeilee. Bulli muokkaa nyt mun olemassa olevaa ruokavaliota ja treeniohjelmaa ja niitä lähden noudattamaan heti kun ne saan. Sain myös valmentajan siunauksen tanssille, mutta saan käydä ainoastaan 1-2 tanssitunnilla viikossa, en yhtään enempää. Silloin kun on kisoja niin ajoitetaan kevyet viikot niihin että saan tehdä enemmän aerobista.  

Hyvillä mielin lähdin tapaamisesta pois ja jatkoin matkaani Body Actionille, josta ostin vähän lisäravinteita sekä uuden treenitopin. Sain alennuksenkin koska kuulun Fitfarmiin aj kaupan päälle uuden sheikkerin! Huippua kuulua tähän tiimiin!

Kotiin tultuani menin käymään kaverini luona jota en ollut nähnyt pitkään aikaan. Kävin tekemässä hänelle treeniohjelman sekä autoin vähän ruokavalion kanssa. Vaihdettiin myös kuulumisia ja oli tosi kiva jutella pitkästä aikaa!

Illalla menin vielä salille tekemään yläkroppaa.
Lauantain treeni:

·         Kulmasoutu kp 4 x 10 x 17,5 kg /käsi

        Ylätalja vasta otteella 4 x 8 x 41-48 kg

·         Viputalja 10 x 30 kg, 10 x 35 kg, 10 x 40 kg, 10 x 45 kg

·         Kulmasoutu tangolla 4 x 15 x 32 kg

·         Alatalja rusetilla 4 x 10 x 34 kg

Supersarjana:
·  Vipunostot suorin käsin sivulle 4 x 20 x 4 kg / käsi

    Pystypunnerrus 4 x 8 x 10 kg / käsi
·         • Vatsat jumppapallolla 50 kpl

Treeni sujui tosi hyvin ja sain hyvän poltteen selkään. Olkapäissä tuntui aamun jumppa joten niitä en kauheasti illalla tehnyt. Oli mielettömän hyvä fiilis olla salilla ja sain ihan uutta virtaa valmentajan tapaamisesta.

Salilta menin suoraan kavereiden luokse ja kaverilla oli palanen viemärin putkea, jolla hän on rullaillut lihaksia auki ja siitähän mä vasta innostuin. Rullailin lihaksia auki varmaan tunnin ja ai että tuntui hyvältä. Nyt munkin on pakko saada tuollainen!! Muistan joskus nähneeni lehdessä jonkun jutun noista lihaksien rullailuista ja kilpaurheilijat kuulemma käyttää niitä ihan aktiivisesti. Luin että rullaaminen nopeuttaa palautumista ja parantaa lihasten verenkiertoa.

Päivä oli täynnä ohjelmaa ja sen kyllä huomasi. Nukahdin jo yhdentoista jälkeen. 🙂

Kiitollisuuspäiväkirja:

Olen kiitollinen että osasin nauttia päivästä koko sydämestäni

Olen kiitollinen että uskoin taas kerran itseeni

Olen kiitollinen että pienen epäonnistumisen johdosta en menettänyt yöuniani (sain parkkisakot :/).








Näissä ”vaatteissa” sitten esiinnyttiin valmentajan edessä. 😀







Pehmee, pehmee pehmee 🙂






Vihdoinkin onnistuin kokkailuissani! Tein itse omaa salsaa! Jos haluat reseptin mene ruokavalio-sivulle. 🙂





Tällä ”selkähieromispölikällä” (Viemäriputki) hieroin lihaksia auki! Toimi! 😀 Kiitos J hienoista kuvista! 😀



Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *