Hae
JohanOnFitness

Pyöreää takapuolta mä metsästän ja Tahdon saada suuren.. Ja pyöreän!


Eilen mulla vapaapäivä (treeneistä ei töistä). Huilaaminen tuli kyllä tarpeeseen, koska olin tosi väsynyt koko päivän. Menin jopa nukkumaankin ennen kymmentä.
Kun mietin kisaamista ja tätä meneillä olevaa projektia oon 98 % ajasta todella innoissani, mutta välillä mulle iskee täysi epätoivo. Varsinkin noin väsyneenä.
Mulla ei ole epäilystäkään ettenkö mä pystyisi treenaamaan 100 lasissa joka kerta tai ettenkö pysyisi tiukassa ruokavaliossa. En sano, että nämä on helppoja asioita, mutta tunnen itseni ja tiedän ettei lipsuminen ole vaihtoehto.
Ainut asia mikä mulle iskee sen pakokauhun, on pelko siitä että mitä jos kaikki tämä ei siis riitä. Eli tarkoitan sitä, että jos mun kroppa ei reagoi ruokavalioon tai treeneihin.
Lihaksia oon mielestäni ihan hyvin  tässä 1,5 vuoden salitreenailulla saanut aikaiseksi ja tiedän että kyllä ne siitä vieläkin kasvaa kunhan vaan treenaan. 
Rasvaa mulla kehossa on ja paljon. Puolen vuoden säästöliekki ei ole polttanut rasvaa paljoakaan. 
Kesän aikana tavoite oli päästä säästöliekistä pois ja tätä todella toivon. 
Pelkään että kun aloitan diettaamisen, niin elimistö laittaa taas liinat kiinni ja mitään ei tapahdu. 
Tällehän minä en mahda mitään, mutta halu päästä kisalavalle on niin kova, joten en tiedä miten kestäisin jos kroppa ei reagoisi halutulla tavalla. 
Noh murehtiminen ja arvailu ei auta tai muuta mitään. Nyt on vain luotettava valmentajaan ja pitää olla stressaamatta sekä kiinnittää huomiota kehon palautumiseen sekä kehonhuoltoon.
Tänään olin taas normaalisti töissä. Auto on vieläkin remontissa, joten työmatka tänään kesti mukavat 1,5 h. Odotan niin paljon, että auto olisi taas käytössä. 
Töistä suoraan kävin hakemassa kotoa salikamat ja menin pyörällä salille tekemään pepputreenin.
Keskiviikon pepputreeni:
·         Pystypunnerrus jaloilla smithissä 15 x 58 kg, 15 x 68 kg, 15 x 73 kg, 15 x 76 kg
·         Pystypunnerrus yhdellä jalalla smithissä pumppaamalla vuorotellen ilman taukoa 
          4 x 10 x 48 kg
Supersarja 1
·         Sumo 4 x 15 x 20 kg
·         Lantion nostot, yläselkä kiinni penkissä, 4 x 10 x 40 kg
·         Haarakyykky smithissä 3 x 10 x 48 kg
·         Jalan heitot alataljassa 100 x 14 kg/jalka (pumppaukset)
·         Selät selkäpenkissä pakaroita supistaen 4 x 20
·         Vatsat jumppapallolla 4 x 15
Sarjojen välissä pidin 1 minuutin tauon.
Takapuolessa tuntui hyvä polte ja keskityin nyt jokaisen liikkeen kohdalla niin, että liike varmasti tehtiin oikealla lihaksella. Otin ennen treeniä pitkästä aikaa taas beeta-alaniinia ja tuli mieletön energia ja koko kropan valtaama kihelmöinti treenin ajaksi! 
Täytyy ruveta ottamaan aina ennen treeniä taas vakituisesti, koska itsellä ainakin selkeä ero treeniin. 🙂 Huippu treeni ja huippu fiilis! Huomenna lisää!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *