Hae
JohanOnFitness

200 vipunostoa

Uusi viikko lähti taas käyntiin! Tein normaalin työpäivän, jonka jälkeen edessä oli Mikon rääkki. Pelotti taas etukäteen mitä tuleman pitää, mutta samalla olin todella innoissani!


Mikon kanssa treenattiin tänään selkää ja olkapäitä. Huomenna ei varmasti kädet nouse ylös! Joissakin laitteissa ei ollut paino merkittynä kiloilla vaan pelkkinä numeroina, joten osassa en pysty kertomaan paljon painoa oli. 


Maanantain treeni:


Supersarjana:

• Ylätalja leveällä otteella 4 x 10-15 

• Ylätalja naruilla 4 x 10-14

• Ylätalja kapealla vasta otteella 

Nämä tein suoraan putkeen ja kierroksen välissä oli noin 1 min taukoa. Mikko auttoi aina viimeisissä toistoissa, jotta saatiin vedettyä liike ihan loppuun asti. 



• Alatalja rusetti 4 x 15

• Alatalja naruilla 4 x 15


Molemmat tein omanaan eli en tehnyt näitä superina. Mikko piti koko liikkeen ajan polvea mun lapaluiden välissä ja näin piti huolen, että selkä pysyy oikeassa asennossa ja että mun selkä tekee työn eikä kädet. 



• Rinnalle veto + pystypunnerrus tangolla 20 x 10 kg, 20 x 12,5 kg, 20 x 15 kg, 20 x 17,5 kg 

Sarjan välissä noin 1min taukoa.


• Vipunostot 50 x 1 kg/käsi (1 min taukoa) + 50 x 2 kg/käsi (2 min taukoa) + 50 x 3 kg/käsi (3 min taukoa) + 50 x 4 kg/käsi


Tuntui tyhmältä aloittaa tuolla 1 kg painolla, mutta voin sanoa että kädet olisi ollut hapoilla ilman minkään näköistä painoa tuosta pumppaamisesta. Kädet piti olla koko ajan jännityksessä ja taukoja ei saanut pitää. Loppuun asti piti vääntää. 

Tekniikalla ei ollut tässä niin väliä kunhan vain se 50 toistoa saatiin tehtyä. Musta tuntu että olkapäät ois ollu ilmiliekeissä. Sattui niin pirusti! Se oli taas se kipu josta mä nautin! Tietää että lihas vaurioituu ja sitten kasvaa. Tietää antaneensa kaikkensa! Huoh! Huippua! 


Mikko sanoi, että ol nähnyt unta tästä treenistä ja nyt testasi tätä ekaa kertaa. Oli kuulema nähnyt unta myös jalkatreenistä, jossa tehdään 500 toistoa jalkaprässissä. Ensi viikolla mulla on Mikon kanssa Jalkatreeni. Toivottavasti en pääse testaajaksi tuohon 500 toistoon. 😀


Ihanaa viikkoa ja hurjan paljon tsemppiä treeneihin!

Selkätreenin jälkeinen pumppi Vielä on rasvaa mutta kyllä vähän lihaksiakin jo näkyy. Paljonkohan näkyy vuoden päästä. En malta odottaa!

Iltapala ja uusin bodylehti!





Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *