Hae
JohanOnFitness

Perjantain jalkatreeni

Eilen oli taas normaali työpäivä ja töiden jälkeen menin sukuloimaan. Kävin moikkaamassa rakasta kummityttöä, jonka jälkeen lähdin suoraan salille.

Auto on edelleen huollossa, joten kauppa- ja salireissut teen pyörällä. Eilen mulla oli vuorossa jalkatreeni ja extrana tein vähän olkapäitä. 


Perjantain treeni:

• Pystypunnerrus jaloilla smithissä 15 x 68 kg, 12 x 78 kg, 2 x 10 x 83 kg

• Pystypunnerrus yhdella jalalla smithissä suoraan putkeen vuorottelin jaloilla yhteensä 4 x 10 x 48 kg/jalka

• Sumo 4 x 10 x 20 kg

• Jalkojen heitot taakse alataljassa 4 x 12 x 18 kg/jalka + loppuun pumppaukset viistoon 

• Pohkeet smithissä 4 x 10 x 103 kg

• Pohkeet istuen 3 x 15 x 45 kg

• Lantion nostot selkä penkissä ja tanko sylissä 4 x 8 x 40 kg

• Vipunostot suorin käsin sivulle 3 x 15 x 5 kg/käsi

• Pystypunnerrus 3 x 8 x 10 kg/käsi


Jalkatreeni ei missään nimessä ole mun lempitreeni, mutta se on ehkäpä jopa tärkein! Peppu ja jalat tulee olla timanttisessa kunnossa kisapäivänä, joten tällä hetkellä treenaan jalat kolme kertaa viikossa. 


Eilinen treeni meni tosi hyvin perille. Teki mieli huutaa kivusta salilla, mutta keskityin vain hengittämiseen ja liikkeen suorittamiseen. Yritin vähän kontrolloida puuskuttamista, koska sali oli aika täynnä, niin en halunnut häiritä muiden treenejä. 


Hikeä jouduin pyyhkimään tyyliin joka sarjan jälkeen. Lantion nostoissa sarjan jälkeen vaan keräsin hetken itseäni salin lattialla, koska tärisin ihan mielettömn paljon. Treeni oli siis erinomaisen hyvä! 


Kotiin tultaessa oli päivällisen aika. Päivällinen syödään aina salitreenin jälkeen, ihan sama milloin se salitreeni on. Viikolla päivällinen on vuorossa klo 19-20. 🙂

Eilinen ilta meni sarjoja katsellessa ja menin nukkumaan jo yhdentoista maissa. Tänään on vuorossa aurinkoa ja salia! 🙂 


Mukavaa viikonloppua!!




Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *