Hae
JohanOnFitness

Torstain treeni ja kropan huijausyritys

Tänään tein tarkoituksella normaalia lyhyemmän työpäivän, koska mulla on kertynyt plussaa keväältä jonkun verran ja tiedän, että ensi viikosta lähtien mulla on taas työrintamalla kiire. 

Menin suoraan töistä kotiin päiväunille, koska vieläkin mua vaivaa loman jälkeinen väsymys. Toivottavasti oisin ensi viikolla jo pirteämpi. Nukuin reilun tunnin. 

Tänään oli tiedossa salipäivä ja päiväunien jälkeen mua väsytti, kolotti paikkoja ja paikat on tosi pahasti kipeenä eilisestä treenistä (Hyvä vaan). Oli tosi lähellä, että oisin skipannut treenit, koska olo oli niin veltto. Onneksi poikaystävä sai suostuteltua ja ei se auttanut muu kuin lähteä. 

Joskus on hyvä kuunnella kroppaa jos se todella huutaa lepoa, mutta yleensä se kroppa ns. ”huijaa”. Nytkin tiesin, että ei kroppa voi tarvita lepoa, koska vasta mulla oli 4 päivän tauko. 

Onneksi menin salille, koska sain aivan mielettömän hyvän treenin tehtyä. Tänäänkin alkulämmön sain kun poljin pyörällä salille ja oli hyvä fiilis jo heti salille astuttua. Tänään oli vuorossa hauis/ojentaja-treeni ja päälle tein olkapäät ja vatsat.

Torstain treeni:


Supersarja 1

• Hauiskääntö alataljassa 4 x 10-12 x 27 kg

• Ojentajat naruilla ylätaljassa 4 x 10 x 27 kg

Sarjan välissä 45 sek taukoa.


Supersarja 2

• Vasarakääntö penkissä 4 x 8 x 8 kg/käsi

• Penkkidippi suorin jaloin 4 x 10

Sarjan välissä 45 sek taukoa.


• Hauiskääntö naruilla alataljassa 4 x 8-10 x 27 kg

• Ojentajat niskantakaa ylätaljassa 4 x 10-12 x 18 kg

• Ranskalainen punnerrus z-tangolla 4 x 8-10 x 22,5 kg

• Hauiskääntö z-tangolla 3 x 8 x 22,5kg

• Pystypunnerrus 3 x 8 x 10 kg/käsi


Supersarja 3

• Jalanheitot penkissä 4 x 15

• Vatsarutistus penkissä  4 x 20


Hiki taas virtasi ja vettä meni yli litra tunnin kestävän treenin aikana. Olin aivan hiestä märkä ja sain jokaisessa liikkeessä mielettömän tuntuman. Lihakset vaan tärisi kesken treenin. Tää on musta aina hyvä asia. Treenin jälkeen poljin aika rauhallisesti takaisin kotiin. Ihan hyvä palautus. 


Sovin tänään myös ensi viikolle mentaalivalmennuksen. Ajattelin kokeilla tuota valmennusta, koska se on mahdollista ottaa osaksi kisavalmennusta ja kuulema onkin kisaajille osoittautunut aika hyväksi. Kirjoitan enemmän siitä sitten valmennuksen jälkeen. Avoimin ja innokkain mielin sinne kyllä meen. 🙂

Otin tänään myös tilanne kuvia joita on hyvä sitten verrata aina kun valmennus etenee. Voin vain todeta, että matkaa on ja mun on pakko päästä posetreeneihin. 😀





2 kommenttia

  1. Nita kirjoitti:

    Tosi kiva blogi sulla:—-) Ja oot tosi nätti♥ Jään seurailee!

    http://lihavapupu.blogspot.com

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *