Hae
JohanOnFitness

Tappo Jalkatreeni

Tänään aamulenkin jälkeen söin rauhassa aamupalan ja valmistauduin henkisesti tulevaan valmentajan vetämään jalkatreeniin.

Jalkatreeni alkoi klo 12.00 Kampin Motivuksessa ja treenattiin tänään takareidet, pohkeet ja vatsat. Pelotti taas ihan hulluna, koska jalkatreeneissä aina tunnen ihan sietämätöntä kipua.

Sunnuntain treeni:

  • Jalkaprässi yhdellä jalalla 15 x 15kg + laitteenpaino, 15 x 20kg, 15 x 30kg, 15 x 30kg + tiputukset 15 x 20kg, 15 x 10kg (kaikki per jalka)
  • Reisikoukistus laitteessa 3x 15 x 20kg (hitaasti rutistus ja hitaasti ylös) + 15 x 25kg (nopeesti alas ja hitaasti ylös) + 15 x 30kg (nopeesti alas ja nopeesti ylös)
  • 2 x per jalka: Polven koukistus maaten mahalleen ja pt paino jalkaa alas kun koukistin ja veti als kun piti pitää jalkaa koukussa.
  • Pohkeet istuen 4 x 10 x 20kg syvältä hitaasti + 5 pumppausta
  • Pohkeet laitteessa 4 x 15 x 50kg + putkeen pohkeet seisten omalla painolla 20kpl

Bunuksena triplasarjana:

  • Vatsat 20kpl
  • Vatsapenkissä vartalonkierrot 20 x 10kg
  • Jalkojen heitot penkissä 20kpl

Näitä tehtiin kaksi kierrosta.

Oli ihan tappo treeni! Kaikissa liikkeissä sain mielettömän hyvän tuntumana ja takareisissä sattu tosi paljon huhhuh! Pohkeissa myös kipu oli ihan suunnaton. En oo eläessäni tuntenut moista kipua. Valmentaja vaan nauroi kun ei meinannut pysyä housuissani ku kiemurtelin sarjan jälkeen kivusta. :D Treenin jälkeen oli kyllä aivan voittaja olo! Huippua!

Se olikin vika treeni heinäkuussa pt:n kanssa. Elokuussa alkaa sitten noin kerran viikossa yhteiset treenit niin intensiteetti pysyy hyvänä koko kisavalmennuksen ajan. :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *