Hae
JohanOnFitness

Jalkatreeni

Viikko alkoi mielettömällä jalkatreenillä! Tänään oli aika kiireinen päivä töissä, koska loma häämöttää kulman takana ja huomenna lähden työmatkalle. Töiden jälkeen menin nollaamaan itseni salille kaverin kanssa.

Tehtiin yhdessä mun yksi saliohjelmista jossa treenataan jalat. Voin sanoa, että nyt oli tekemisen meninkiä. Huhhuh!

Maanantain jalkatreeni:

  • Jalkaprässi kapealla jalka asennolla 8 x 130kg, 8 x 140kg, 8 x 150kg, 8 x 160kg
  • Syväkyykyt smithissä kapealla jalka asennolla 4 x 8 x 58kg
  • Etureidet laitteessa 10 x 65kg, 10 x 70kg, 10 x 75kg + 10 x 55kg + 10 x 40kg
  • Askel kyykyt liikkuen 3 x 30
  • Pohkeet istuen 2 x 15 x 45kg
  • Vatsat ylätaljassa 2 x 8 x 68kg, 2 x 10 x 53kg, 8 x 68kg
  • Pohkeet seisten smithissä 6 x 103kg, 10 x 108kg
  • Pystypunnerrus jaloilla smithissä restpausella 3 x 10 x 68kg (sarjan välissä 10sek taukoa)

Oli mielettömän hyvä treeni! Saan tosi hyvin itestä irti kun kaveri on mukana. Jalat oli ihan rikki treenin jälkeen. Huhhuh miten hyvä olo taas kerran tulikaan.

Seuraavan kerran sitten pääsenkin salille vasta perjantaina. Työmatkalla yritän kuntopiiriä tehdä huoneessa. :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *