Hae
JohanOnFitness

Juhannustreeniä


Eilen mulla piti olla salipäivä, mutta mun vatsa oli niin kipee koko päivän, että lähdin ajoissa pois töistä ja menin vain kotiin. Koko illan särki vatsaa ja päätin, että en mene väkisin salille. Eilen tuli siis välipäivä.


Tänäänkin vatsa oli vielä vähän kipeä, mutta onneksi sen verran parempi että pääsin tekemään salitreenin.


Tänään oli vuorossa taas jalkatreeniä.


Torstain treeni:



Supersarja 1

  • Jalkaprässi kapealla jalka asennolla 4 x 10 x 130kg, 10 x 140kg
  • Etureidet 10 x 60kg, 10 x 65kg, 10 x 65kg, 10 x 70kg, 10 x 75kg, 10 x 80kg
Liikkeet tein vuorotellen ja sarjan välissä oli 45 sek taukoa.



Supersarja 2
  • Pystypunnerrus jaloilla smithissä 5 x 10 x 68kg
  • Lantion nostot 5 x 10 x 30kg
Liikkeet tein vuorotellen ja sarjan välissä oli 45 sek taukoa.



Supersarja 3
  • Vatsat penkissä 5 x 15
  • Vartalon kierrot penkissä 5 x 15 x 10kg
  • Jalkojen taivutukset (alavatsat) penkissä 5 x 15
Liikkeet tein vuorotellen ja sarjan välissä oli 45 sek taukoa.
  • Pohkeet seisten 10 x 98kg, 10 x 102kg, 3 x 10 x 105,5kg


Treenit meni hyvin ja etureisissä sain oman ennätyksen rikki; 80kg! Jee! Vuorottelin yhden vanhemman herran kanssa etureisilaitteessa ja tuli tosi hyvä mieli, kun hän vain totes että kylläpäs tytössä riittää voimaa. :) Jeejeejee!


Tää juhannus meneekin ihan rauhassa. Huomenna aion herätä ajoissa ja mennä salille ja salilta lähden mökkeilemään. Mökillä on tiedossa lenkkeilyä, kahvakuulaa ja saunomista sekä tietenkin diettiruokaa. :) Katsotaan miten pääsen mökillä blogia päivittelemään mobiiliverkon kautta, mutta jos en pääse niin päivittelen sunnuntaina koko viikonlopun treenailut kerralla.


Ihanaa juhannusta kaikille!






Töihin matkalla. :)





Lounas; 125 g jauhelihaa, 200g kurkkua, 30g raejuustoa.




Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *