Hae
JohanOnFitness

Paineita ja keskiviikon treenit

Tänään oli taas jalkapäivä. Loppu viikon treenaankin varmaan vain jalkoja, koska mulla on kyynerpäässä hermopinne ja en pysty nostaa kättä ylös. Pakko siis antaa käden levätä. Toisaalta hyvä tehdä nyt jalkoja, koska vasta nilkka oli rikki joten jalkatreenit jäi kevyemmälle kuin normaalisti.Viikko on ollut töiden puolesta aika hektinen ja jotenkin henkisesti oon ollut tällä viikolla väsyneempi kuin yleensä.


Otin itsestä tänään taas bikinikuvia ja totesin vain että ei hitsi, että on vielä pitkä matka. 
Yritän psyykata itelleni koko ajan, että mulla on vielä reilu vuosi aikaa, mutta silti jotenkin stressaan nykyisestä kunnosta. Oon myös tehnyt sen virheen, että oon katsonut kilpasiskojen kuntoa jo nyt ja pako kauhu vaan iskee! Huoh, tää on kyllä raskasta niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Haluisin niin nopeesti vaan siihen kisadiettiin, jotta näkisin kun se rasva palaa! Harmi, että joudun vielä odottamaan “jonkun tovin”. :) En muuten tiedä kuinka moni kilpailija ihan odottaa sitä kisadiettiä. :D


Tänään treenasin etureisiä ja pohkeita.

Keskiviikon treeni:

• Smith-penkki kyykky kapealla jalka asennolla 10 x 48kg, 10 x 58kg, 10 x 68kg, 10 x 68kg

• Jalkaprässi kapealla jalka asennolla 10 x 130 kg, 10 x 140kg, 10 x 150kg, 10 x 160kg

• Askel kyykky 3 x 15 + 8 kg/jalka

• Pohkeet seisten smithissä 8 x 98kg, 10 x 103kg

• Pohkeet istuen 2 x 10 x 50kg

• Vatsat penkissä jalkojen heitot maahan ja ylös 5 x 15

• Etureidet laitteessa 3 x 10 x 60kg, 15 x 65kg

• Vatsat ylätaljassa naruilla 2 x 10 x 64kg


Tänään oli tosi hyvä treeni. 
Jaloissa poltti hulluna, mutta silti oli sellainen olo että jaksaa painaa loppuun asti! Pohkeissa pääsin jo yli 100 kiloon ja oon tosi tyytyväinen siihen tulokseen. :) Lisää vaan painoa seuraavalla kerralla!



Kyykkyjä, kyykkyjä!



Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *